Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xs-drive 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Xs-drive 2

Hoi,ik heb bij http://www.powerinnumbers.com.au/ de aanbieding gezien van de xs-driveII,nu mijn vraag is.
    Hoe en waar moet ik een ander leveringsadres invullen op die website,gewoon in "Part 2 Delivery Adres" of moet daar mijn juiste adres invullen ivm visa-kaart.
    Is het goedkoopste dat ik de aanbieding volg met een aparte harddisk 30gb ofdat ik gewoon de volledige versie koop van 30Gb.
    Als ik die aanbieding volg zal het misschien duurder uitkomen omdatze dan alles apart versturen en zo het volume groter wordt.

probeer eerder te bestellen bij een belgische leverancier (plusware.be bv). het toestel wordt ingevoerd door microstyle...

erwin

Comment

Waar staat die x-drive 2 dan op plusware??
      Het enige dat ik zie is een x-drive 1 met een hd van 20gig die evenveel kost als de x-drive 2 met de hd van 40gig die ik bij PIN gekocht heb.Kosten en taxen inbegrepen .

Groeten Rusty
      Ik haat vriendjespolitiek

Comment

Originally posted by erwin bosman
        probeer eerder te bestellen bij een belgische leverancier (plusware.be bv). het toestel wordt ingevoerd door microstyle...
        erwin
        De X-drive II 20 Gb kost bij Plusware 315 euro (op 2 cent na) (zonder carcharger). Zelfde apparaat kost bij PIN 175,5 euro, met carcharger. Tel daar dan nog verzendkosten bij en invoertaksen, en je zit nog steeds een kleine 120 euro beterkoop. En niet vergeten de SERVICE van PIN, onovertroffen !

Ludovic P.
        EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
        BD0118BE

Comment

Working...
        X