Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navulinkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Navulinkt

Hoi allemaal,

ik was vandaag in een grootwarenhuis en daar stonden ze weer... de firma's die u aanraden om uw printer na te vullen met naalden en spuiten,... Nu ik heb er nooit aan meegedaan omdat ik niks dan problemen heb gehoord hiermee. Nu vroeg ik me af wie hier al ervaringen mee had (goede en slechte) en of de kwaliteit wel zo goed is als 'the real stuff' om fotokes te printen. Mercikes,

Groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

zelf slechte ervaringen met Millenium gehad, inkt droogt slecht, kleur wijkt af, zweem ... en die mannen daar is nie mee te klappen.

Afrader : Millenium inkt

Daarna naar Neerpelt, inkt voor Canon, goede kwaliteit, juiste droogtijden, kleurbenadering zeer reëel.

Aanrader : www.megacom.be

succes P.

Comment

Hi Lexieke,

Carrefour zeker ? Ja, die mannen staan daar al een tijdje. Ik vraag het mij ook sterk af. Ik werk met een Canion BJC en tot nu toe met andere inkten niets dan miserie....
      Nu, Canon is nog redelijk betaalbaar in vergelijking met HP.

Maar eventuele ervaringen van andere mensen interesseren mij ook wel...
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Ha, Phille was mij voor...
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Inderdaad de Carrefour dus... maar ja het klonk allemaal heel logisch maar ja ik heb al meer slechte dan goeie ervaringen gehoord. Dus al merci Phille... Nog iemand? Ik xdenk zelf ook over te schakelen naar een Canon printer want 1. de kwaliteit van de nieuwe moet zo schitterend zijn en 2. de inkt is vrij goedkoop tov HP...

Groetjes,
          Lex
          .:www.shadowarts.be:.

Comment

In tegenstelling tot Phille ( ) gebruik ik Millennium...no problems so far ( met een simpele HP 840C)
            Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Ik heb het navullen ook reeds geprobeerd voor mijn HP printer. De inkt kocht ik op http://www.qjet.be/ Werd geleverd met spuiten, naalden en de volledige uitleg voor het navullen. Problemen met kleurverschil of kleurzween heb ik niet met die nagevulde kop.

Comment

Ik heb net problemen met een nieuw inktpatroon, na een tijdlang hervulinkt te hebben gebruikt.
                Het nieuwe patroon wordt als leeg herkend en ik krijg mijn printer niet meer aan de praat. Het kan natuurlijk effectief een slecht patroon zijn, ik weet het niet, maar 't is toch raar.
                De printer 'resetten' lukt niet.
                Printer HP 5550. De patronen zijn vrij duur en zeer snel leeg. Ik overweeg aankoop van een Canon met 6 patronen.
                Navulinkt kwam van de aanbevolen winkel (megacom).

MVG Hugo

Comment

jo, ( nie schieten he !)
                  ik ga die mannen hier allemaal eens tegenspreken !!!
                  ik gebruik al 2 jaar navulinkt voor mijn hp 710 , 930 en 5550 en ik kan u vertellen dat ik bijna iedere dag print , zowel foto's op fotopapier, tekst op gewoon papier en brochures op glanzend papier .
                  nog nooit heb ik een probleem ondervonden , ik heb dan ook al 17 nieuwe cartridges versleten , en die kan je gerust 5-7 keer opnieuw vullen . het enige wat je moet doen is een beetje uw gezond verstand gebruiken tijden het vullen van uw cartridge . dat de inkt uitloopt is enkel en alleen aan de persoon te danken die hem slecht vuld en te snel weer aan de slag wil met de pas opgevulde cartridge .
                  indien je strepen op uw blad krijgt , dan is dat te danken aan lucht die je zelf in uw cartridge gespoten hebt .

volgende punt :
                  het is geen oplossing een andere verkoper te zoeken als je niet tevreden bent van uw inkt want zowel millenium als refill-ink kopen hun inkt in nederland bij dezelfde verdeler en die koopt zijn inkt in engeland .

- punt :wat je wel moet doen ,
                  probeer op verschillende papiersoorten af te drukken om de beste resultaten te vergelijken ( dit vooral met fotopapier ).

groeten
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Originally posted by hugoke
                    Ik heb net problemen met een nieuw inktpatroon, na een tijdlang hervulinkt te hebben gebruikt.
                    ...Ik overweeg aankoop van een Canon met 6 patronen.
                    Navulinkt kwam van de aanbevolen winkel (megacom).

MVG Hugo
                    De nieuwste bubblejetprinters van Canon geven schitterende resultaten maar goedkoop is de inkt niet. Reken rond de 10 € per inktreservoir. Andere inkt durf ik niet gebruiken omdat ik veel rare dingen heb gelezen over kleuren die niet meer kloppen, printerkoppen die beginnen te blokkeren, enz.

Als er mensen zijn die goeie ervaringen met navulinkt voor de zeskleurenprinters van Canon, hoor ik het graag.

Frank

Comment

Ik heb eigenlijk ook nog niet echt problemen gehad met navulinkt. Die van mij komt ook van Millenium, maar ik kan je maar 1 ding aanraden, koop zoiets online. Ik vind dat je er keiveel mee uitspaart.
                      Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

Heb nu al drie maal mijn hp psc750 opnieuw gevuld met inkt van millenium. Noch geen problemen mee gehad. Vroeger heb ik wel eens met een andere hp printer de zwarte cartridge opgevuld maar die is nadien volledig weer leeggedruppeld .... maar gelukkig niet in mijn printer.
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Yo inktspuiters,

Ik gebruik nu ook voor de 1e maal inkt van Millennium en ik vind dat mijn foto's bijlange niet zo scherp zijn als met de originele HP inkt.
                          De inkt trekt precies samen op het fotopapier, ik heb al andere printinstellingen geprobeerd met meer of minder inkt op het blad te spuiten maar het resultaat blijft hetzelfde,... bij de HP inkt was dit niet het geval.

Het is goedkoper, maar gaat wel tenkoste van de kwaliteit vind ik, maja, je kan niet alles willen zeker...

ter info, ik heb een HP 930c

Greetz,
                          E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                          Allé als em gelukt is toch...

Comment

Working...
                          X