Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha 100 - Verkopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Alpha 100 - Verkopen

    Jij verkoopt toch enkel body, geen lens erbij?

    Ik kan dan de DSLR-beginners aanspreken, behalve geheugenkaart hebben ze bij mij alles wat ze nodig hebben om direct foto's te beginnen trekken

    Ik voel me marktkramer
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #17
      Re: Alpha 100 - Verkopen

      wie weet, ik heb nog wel een lensje dat ik erbij kan steken :P

      en een memory kaart heb ik ook nog wel liggen !

      KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN, het beste Alpha 100 aanbod van BD vind je hier
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment


      • #18
        Re: Alpha 100 - Verkopen

        Als je belangrijke opnames moet maken van situaties die zich slechts éénmalig voordoen,dan kan je niet zonder backup-toestel.
        Last edited by notex; 1 maart 2008, 17:23.

        Comment


        • #19
          Re: Alpha 100 - Verkopen

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Als je belangrijke opnames moet maken van situaties die zich slechts éénmalig voordoen,dan kan je niet zonder backup-toestel.
          Klopt maar ik moet (voorlopig) geen opnames maken, het is maar een hobby.
          Ik heb 1 maal een shoot gedaan op een trouwfeest van vrienden en vond het te stressy om plezant te zijn.

          O ja ik kom even terug op deze thread omdat ik mijn 100 toch maar verkocht heb en heb vervangen door een 700 !
          Hamai ik heb er geen spijt van !
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #20
            Re: Alpha 100 - Verkopen

            Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
            O ja ik kom even terug op deze thread omdat ik mijn 100 toch maar verkocht heb en heb vervangen door een 700 !
            Hamai ik heb er geen spijt van !
            Welcome to the A700 club
            Mijn foto's en fractals
            Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

            Comment


            • #21
              Re: Alpha 100 - Verkopen

              Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
              Welcome to the A700 club
              Thanks !!

              de AF is echt een wereld van verschil !
              As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
              like.no.other

              Comment


              • #22
                Re: Alpha 100 - Verkopen

                Gefeliciteerd !
                Geniet ervan hé .
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #23
                  Re: Alpha 100 - Verkopen

                  Merci Paul !

                  maar ik heb een beetje mijn twijfels over de lichtmeting, de meeste foto's zijn veel te licht volgens mij.

                  BV mijn bizon die bij fun staat, is -0.7 ev met multi metering en dan in aperture nog een halve stop minder exposed.
                  Straks nog een paar dingen testen maar het lijkt me toch niet normaal dat ik voor 'normale' foto's meer dan een stop moet onderbelichten om een correct resultaat te krijgen.

                  As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                  like.no.other

                  Comment


                  • #24
                    Re: Alpha 100 - Verkopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                    Merci Paul !

                    maar ik heb een beetje mijn twijfels over de lichtmeting, de meeste foto's zijn veel te licht volgens mij.

                    BV mijn bizon die bij fun staat, is -0.7 ev met multi metering en dan in aperture nog een halve stop minder exposed.
                    Straks nog een paar dingen testen maar het lijkt me toch niet normaal dat ik voor 'normale' foto's meer dan een stop moet onderbelichten om een correct resultaat te krijgen.
                    Hm, nu je het zegt, ik moet ook regelmatig onderbelichten...
                    Mijn foto's en fractals
                    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Alpha 100 - Verkopen

                      Ik heb net een paar testjes gedaan en de schuldige is in mijn geval mijn beercan.
                      de aperture blades gaan veel te traag dicht.
                      Hier drie shots alle instellingen zijn gelijk enkel het diafragma gaat van F4(open), over 5,6 naar F16.




                      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                      like.no.other

                      Comment


                      • #26
                        Re: Alpha 100 - Verkopen

                        toeme he, iedereen verkoopt zijne A100, en als ik zie dat ik nieuw dubbel heb betaald dan wat hij nu staat bij Grobet of Konijn.....straks ben ik de enige in een clubke A100 en zit de rest bij de A700club!!
                        Sony RX10 Mark IV
                        nog een fijne dag verder!
                        Guido

                        Comment


                        • #27
                          Re: Alpha 100 - Verkopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                          toeme he, iedereen verkoopt zijne A100, en als ik zie dat ik nieuw dubbel heb betaald dan wat hij nu staat bij Grobet of Konijn.....straks ben ik de enige in een clubke A100 en zit de rest bij de A700club!!
                          Heb de mijne ook nog, dus we zijn al zeker met 2
                          Toch ook al gekwijld bij de A700
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment


                          • #28
                            Re: Alpha 100 - Verkopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                            toeme he, iedereen verkoopt zijne A100, en als ik zie dat ik nieuw dubbel heb betaald dan wat hij nu staat bij Grobet of Konijn.....straks ben ik de enige in een clubke A100 en zit de rest bij de A700club!!
                            Troost u ik heb 3 keer zoveel betaald als wat ik ervoor teruggekregen heb.
                            Maar da is het leven met electronische gadgets he !
                            As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                            like.no.other

                            Comment

                            Working...
                            X