Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opvolger fuji S5 pro in aantocht?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: opvolger fuji S5 pro in aantocht?

    Ik blijf positief denken, wait and see, met Fuji weet je nooit welke verassing er ineens tevoorschijn komt Een ding zullen ze toch moeten verbeteren en dat is de snelheid, als men dat deze keer niet aanpakt vrees ik het ergste.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #17
      Re: opvolger fuji S5 pro in aantocht?

      inderdaad snelheid en, het feit dat ruisbeesten zoals Nikon ook al afkomen met een waardige concurrent op vlak van ISO, dan wordt het moeilijk..
      ook mijn overweging v/d overstap !

      als ze de "toer" verder opgaan van "copycat" ten opzichte van de behuizing v/d D200, mogen ze ook es goed kijken nr de D300 en deze in hun "bakskes" verwerken..
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #18
        Re: opvolger fuji S5 pro in aantocht?

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
        als ze de "toer" verder opgaan van "copycat" ten opzichte van de behuizing v/d D200, mogen ze ook es goed kijken nr de D300 en deze in hun "bakskes" verwerken..
        Dat is puur een kwestie van carrosserie en mechaniek.
        Het voornaamste in de ruis zit hem in de sensor, de processor en de software en die is juist bij Fuji van eigen makelij.
        Ze moeten maar eens een nieuwe generatie van hunne superCCD of ne superCMOS maken.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment

        Working...
        X