Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash 128 MB aan 29 € !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compact Flash 128 MB aan 29 € !!!

Ter info:
    In de Mediamarkt Antwerpen ligt een stapel compact flash cards van 128 MB aan 29 € !!!!
    Merk Dane-Elec en ze zijn splinternieuw!
    Kon het niet laten liggen en heb er meteen eentje in mijn digitale gestopt, veel fotootjes genomen in A'pen

Voor de geinteresseerden, er liggen nog 4 D60 voor 1499 € .

groetjeeees!

goedkoper dan PIN. (29,7eur zonder verzendingskosten)

Wat voor snelheid heeft die CF?
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Snelheid? Geen idee.
      Kan ik dat ergens zien? Op de verpakking staat geen info en op het kaartje zelf ook niet veel.
      Als je me uitlegt hoe ik het kan nagaan doe ik dat wel even voor je.

Groetjes!!

Comment

als er geen info bijstaat weet ik ook niet hoe je dan ziet hoe snel het exact is.

Maar in gebruik dan, kan je bv. met maar een halve seconde tussen in je foto's bladeren in weergave-modus? en duurt het wegschrijven lang bij een foto in hoogste kwaliteit?
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

CF128 transfertsnelheden gevonden op www.de.tomshardware.
          Dane-Elec CF128 = 614 Mb/s (voor slechts 29 eurokes)
          Sandisk CF128 = 480 Mb/s
          Sandisk CF128 Ultra 614 Mb/s
          Dit betekent dat de dure Sandisk high speed CF128 net even snel is als de gewone Dane-Elec CF128 van 29euro.
          Heb er eerst 1 gekocht als proef, dan nog 2 gaan bijkopen;
          By the way, een IBM Microdrive 1024MB = 439 Mb/s

Comment

hoop dat de link er nu correct op staat
            http://www.de.tomshardware.com/storage/20021122/mobile-speichermedien-04.html

Comment

Loes, als je DSLR plannen hebt, forget 128 MB, das werken met een floppy in een pc, catch my drift

Comment

Originally posted by Phille
                Loes, als je DSLR plannen hebt, forget 128 MB, das werken met een floppy in een pc, catch my drift

Idd, maar het is en blijft een koopje voor 29 €, ik kan er weinig fout mee doen en het is nu ook niet dat ik verre vakanties maak en de megs hard nodig heb.
                Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een 128 mb card volgekregen. De batterijen halen dat gewoon niet

Greeeeetz!

Loesje

Comment

Hoi Yannick.
                  Ik heb een Ixusje 330, weet niet wat jouw toestel is maar ik vrees dat het appelen met peren vergelijken wordt. De software van het toestel doet ook wel wat.
                  Ik hoop dat de link van Notex je verder kan helpen.

Groetjes!

Comment

Ben op zoek naar een CF kaart van 512Mb of 1gb voor een goede prijs...
                    __Romain______________________________________________..

Comment

Phille, vandaag een 128Mb Dane Elec in de 10D gehad...80 beelden (Medium fine) mee geschoten....

Het is natuurlijk wel hoe je die 128Mb gaat gebruiken .

mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

ik werk exclusief RAW, nog héél soms jpge fine large, maar RAW is voor my the wya to go. 9,5 MB/foto

Comment

ik werk exclusief RAW, nog héél soms jpge fine large, maar RAW is voor my the wya to go. 9,5 MB/foto
                          DAN ik mij jouw standpunt heel goed voorstellen, Phille

mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Vorig jaar ook een 128 Mb Dane Elec gekocht. Wel problemen gehad met deze kaart "write errors" in mijn fuji S602z. Met de toshiba 128 tot nu toe nog geen enkel probleem gehad.

Mvg
                            Patrick
                            Fuji S602Z

Comment

Working...
                            X