Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar koop ik best een Canon EOS 40D?

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Ter verduidelijking, ik sprak wél over de echte top-foto.de hé, niet over de firma die diezelfde naam geparasiteerd heeft.

en de topfoto.BE heeft twee verschillende versies waarvan 1tje aan 999 eur, zonder NL handleiding. Ik dacht dat zoiets niet mocht in België.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
      en de topfoto.BE heeft twee verschillende versies waarvan 1tje aan 999 eur, zonder NL handleiding. Ik dacht dat zoiets niet mocht in België.
      zoals ik al zei, hou er rekening mee dat hier GEEN akku noch een akkulader bijgeleverd wordt. Als je dus niet al over een BP511 batterij en lader beschikt moet je deze nog bijkopen (ter info batterij kost tussen de 60 en 70 Euro)

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk bericht
        Hallo gasten,

Hoe is de service bij konijnenberg?
        Ik heb goede dingen gehoord van Grobet in Antwerpen? Bevestiging?

Groeten
        Grobet biedt een zeer goede service. Maar het is vaak ook heel druk in de winkel. De prijzen kan je niet altijd online vinden. Maar soms zijn ze duurder en dan weer net goedkoper.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilors Bekijk bericht
          Als vervanging voor mijn EOS 350D ben ik op zoek naar de 40D.
          Na wat zoekwerk en afwegen van pro en con's (vs 400D en 450D), de keuze is voor mij geen issue (meer).

Waar best kopen - online of ter plaatse (omgeving LIM-ANT-V-BRA)?
          Enkel body, maar wel incl battery grip BG E2N.

Ben niet echt gehaast, maar wil ook niet te lang wachten

Iemand tips?
          kijk hier eens
          I Love Leica

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dagzz Bekijk bericht
            kijk hier eens
            Witte doos komt uit een 'pakket', weet niet of hier wel een aparte garantiekaart bij zit, zou dat toch eerst eens vragen, er staat in elk geval geen barcode op de doos (heb een pakket met 40D-100mm 2.8 macro gekocht omdat ik toch beide nodig had en dit de enige set was die nog op voorraad was eind december)

Zou toch eerst alle details eens vragen hoe het juist zit met zo'n bulk product voordat ik ze zou kopen, en 't is nog altijd duurder dan bij Konijn.

Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
            X