Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix DCM FZ18

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Panasonic Lumix DCM FZ18

Oorspronkelijk geplaatst door pegaseus1969 Bekijk bericht
    Hallo,
    is de panasonic FZ18 ook iets voor leken zoals ik? Ik heb momenteel een sony W50 en overwoog om een FZ8 aan te schaffen maar voor "een beetje" meer staat een 18x zoom me wel aan. Van de rest (groothoek, tele, macro,...) heb ik geen verstand maar ga me daar enkele boeken voor halen.
    De FZ18 biedt een heel grote waaier aan instelmogelijkheden, net zoals bij een dslr, (zie mijn bijdrage van 28 januari in deze topic), maar je kan hem, als leek, probleemloos ook als doodgewone ps-camera gebruiken.

Comment

Re: Panasonic Lumix DCM FZ18

Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      @ iedereen,bedankt voor de goede feedback!! Ben al een beetje overtuigd om zo'n pana fz 18 te kopen...

Alleen wou ik nog weten of de foto's die men binnenshuis trekt van goede kwaliteit zijn met flits en zonder...is het echt zo dat men heel veel ruis ziet bij minder licht...ik trek ook vaak op statief..bv op reis neem ik dan een foto van het verlichte zwembed met omgeving in het donker...dan gebruik ik een statief en een lage iso maar lange sluitertijd en trek dan met de zelfontspanner van 10 sec en dat zijn steeds zeer goed foto's.

Is dat met deze pana ook het geval?
      Grtz Dirk
      Hallo,

Ik bezit ook een FZ 18 en ben er heel tevreden over.
      Ik heb hem een 2 tal weken terug voor de eerste keer gebruikt bij het Natalia optreden en heb goede kritieken gekregen bij mijn foto.Hier de link van mijn foto's.

Hallo Allemaal, Speciaal voor azhrarn een meer charmante Natalia. Ook onderaan weer een beetje moeten wegsnijden door die hoofden. Panasonic FZ 18 F/3,6 -1/20sec. Iso 200 Groetjes, Robert

Groetjes,
      Robert
      Panasonic TZ 7 - FZ 35
      Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Working...
      X