Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschommelingen Canon 1D Mark III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijsschommelingen Canon 1D Mark III

Oorspronkelijk geplaatst door SeJa Bekijk bericht
    Voorlopige beste prijs in België
    Winkel gerund met behulp van PrestaShop

HIER zelfde prijs momenteel ...

UPDATE : Momenteel HIER aan € 3198 en nog cheque van € 200 dus nu veruit de goedkoopste ...
    Last edited by Wimpy; 25 februari 2008, 06:38.

Comment

Bij CameraNu.nl is er vandaag ruim tweehonderd Euro af gegaan ten opzichte van gisteren: van 3389 naar 3129 Euro .... Ben benieuwd wanneer zal de 3000 Euro grens zal worden geslecht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
        Bij CameraNu.nl is er vandaag ruim tweehonderd Euro af gegaan ten opzichte van gisteren: van 3389 naar 3129 Euro ....
        Bij topfoto.be 3198 euro + aankoopbon 200 euro, maar op mijn vraag of het toestel(len) uit de 'foute' serienummers betreft krijg ik geen antwoord. Spijtig.
        Wat mij ook opvalt is dat de prijs bij 'Konijn' zo hoog blijft, voor de 1Ds zijn ze stukken goedkoper, en voor de 1D stukken duurder

Ben benieuwd wanneer zal de 3000 Euro grens zal worden geslecht
        Verwacht jij dat
        Last edited by Wimpy; 13 maart 2008, 18:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
          Verwacht jij dat
          Ik verwacht dat inderdaad, al is niet uit te sluiten dat de wens hier de vader van de gedachte (of: verwachting ...) is.

Comment

Bij CameraNu.nl is er vandaag ruim tweehonderd Euro af gegaan ten opzichte van gisteren: van 3389 naar 3129 Euro .... Ben benieuwd wanneer zal de 3000 Euro grens zal worden geslecht
            En vandaag daar terug naar € 3329 gestegen

Maar ik heb hem gisteren nog aan € 3129 besteld (en niet uit de beruchte serienummers)...
            Last edited by Wimpy; 15 maart 2008, 12:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Bij topfoto.be 3198 euro + aankoopbon 200 euro, maar op mijn vraag of het toestel(len) uit de 'foute' serienummers betreft krijg ik geen antwoord. Spijtig.
              Wat mij ook opvalt is dat de prijs bij 'Konijn' zo hoog blijft, voor de 1Ds zijn ze stukken goedkoper, en voor de 1D stukken duurder

Verwacht jij dat
              Sedert wanneer hebben toestellen door Canon uitgeleverd in 2008 foute serienummers ?
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                Sedert wanneer hebben toestellen door Canon uitgeleverd in 2008 foute serienummers ?
                Je weet goed genoeg waarover het gaat hé ???
                Anders vervang je 'foute' maar door 'beruchte' serienummers ...
                Last edited by Wimpy; 15 maart 2008, 12:15.

Comment

wel dat vond ik ook raar dat konijnenberg zo duur was (idem sommige winkels in duitsland waar ik nochtans al veel gekocht heb)

gisteren deze thread gelezen... ineens begon er iets te kriebelen, ik wou de kwaliteit van een 5D maar ik wil wel op zolder eens iets kunnen gaan doen met een camera ...en net één dag later bij rubens langs geweest en nu ben ik voor de eerste keer de accu aan 't oploaden die bij de 1D hoort ik kijk er naar uit om er fotos mee te gaan nemen !

Comment

Dan heb je iets om je op te verheugen :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                      gisteren deze thread gelezen... ineens begon er iets te kriebelen, ik wou de kwaliteit van een 5D maar ik wil wel op zolder eens iets kunnen gaan doen met een camera ...
                      Ik neem aan dat je Zolder bedoelt en niet de bovenverdieping van je woning ...

Overigens lijkt 3129 Euro in Nederland wel een bodemprijs te zijn; dit is de prijs bij Cameranu.nl (niet in voorraad momenteel) en voor een Eurootje meer kun je hem kopen bij Touchdown Photo in Amersfoort. Laatstgenoemde winkel ken ik niet persoonlijk maar heb daar wel positieve dingen over gelezen.

Comment

Bij konijnenberg staat deze nog steeds vrij duur, vinden jullie niet?
                        Bijna 3557 euro (belgische konijn site)
                        Bij Camera-express staat deze 3199 euro, zo maar even een verschilletje van 350 euro!

Heeft er iemand ervaringen met die shop?

Mvg
                        Last edited by Reservoir_Dog; 29 juni 2008, 14:57.
                        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Kocht mijn toestel bij cameranu.nl voor € 3129 ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                            Bij konijnenberg staat deze nog steeds vrij duur, vinden jullie niet?
                            Bijna 3557 euro (belgische konijn site)
                            Bij Camera-express staat deze 3199 euro, zo maar even een verschilletje van 350 euro!

Heeft er iemand ervaringen met die shop?

Mvg
                            Bij Konijn NL staat de Mark III voor 3250 Euro. Vreemd .... Je zou ook bij Touchdown (Amersfoort) en Cameranu.nl (Urk) kunnen kijken voor dit toestel. Voor het "luttele" bedrag van 3130 respectievelijk 3129 Euro wisselt hij daar van eigenaar. Met Touchdown heb ikzelf geen ervaringen (wel goede berichten over gehoord); bij Cameranu heb ik regelmatig wat aangeschaft en dat is voor internetaankopen eigenlijk wel mijn favoriete winkel.

Humphrey

Comment

Bij Konijn NL staat de Mark III voor 3250 Euro. Vreemd ....

Humphrey

Verschil in prijzen bij Konijn is te wijten aan het verschil in BTW-tarieven in B en NL (19% versus 21%)
                              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                                Verschil in prijzen bij Konijn is te wijten aan het verschil in BTW-tarieven in B en NL (19% versus 21%)
                                Dit is maar een deel van het verhaal. Concurrentie door kamera express en andere cameraland internet shops maakt dat voor sommige producten er serieuze verschillen zijn tussen konijn nl en be (niet alleen door btw dus)
                                We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                                Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

Comment

Working...
                                X