Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan een twijfelaar helpen aub?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie kan een twijfelaar helpen aub?

Al weken ben ik het internet aan het afschuimen om een goed digitaal toestel te zoeken (wat wil ik?: een gemakkelijk te gebruiken toestel waar ik nadien in kan doorgroeien met een redelijk zoombereik.Maar ik wel een toestel waar ik enkele jaren mee verder kan;ik bedoel een toestel dat kwaliteitsfoto's levert tot maximum 20x15,meestal 15x10).
    Ik ben een beginner(mijn oude Minolta X-300 met telelens heb ik liefst 17 jaar gebruikt en is aan vervanging toe).Daar ik recent terug in het onderwijs ben gestapt heb ik opnieuw veeeeeel vrije tijd en daar we veel wandelen en reizen lijkt de fotografie me een aanvullende en boeiende hobby.
    Wat is het probleem?Eerst ging mijn voorkeur uit naar Fuji S602 vanwege de 6x zoom,vervolgens naar de Canon G3 en nu denk ik ook aan de nieuwe Olympus C5050 Bij Bartok te Hasselt raadde men me Fuji af en stelde men me de Nikon Coolpix 5700 of de Sony DSC-F717 voor.Om een lang verhaal kort te maken:ik weet het verdorie niet meer!!Ik begin zelfs te twijfelen of ik niet beter een analoog toestel zoals de Canon EOS300V met een extra zoomlens 75/300 kan kopen...daar ik steeds weer lees dat de kwaliteit van digitale foto's nog steeds niet aan "gewone foto's kan tippen.
    Wie kan er me op weg helpen aub?Ik ken de revieuwsites op het net allemaal al van buiten en weet het nog niet.Bij Bartok beviel de Canon G3 me het meeste (ik hou niet van die te compacte toestellen)Die moeilijkheid komt er dan ook nog bij.En de SLR zijn me veel te duur!HULP!!!HULP!!!!!
    Danny

Ongeveer 30 berichten geleden (toen ik hier net nieuw was) heb een soort gelijke vraag gesteld.