Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat nu? wachten of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat nu? wachten of niet

    hoeveel heb je eigenlijk betaald voor de set?

    Ik ga in ieder geval wachten op de sony a200
    SONY a200K 18-70mm

    Comment


    • #17
      Re: Wat nu? wachten of niet

      Ik ga ook wachten op de a200 en als de prijs niet zeer scheelt met de body van de a700 ga ik toch voor de a700

      Sony wordt door de meesten nogal scheef bekeken omdat ze nieuw zijn op de dslr-markt, maar ze hebben wel de 'know how' van minolta overgenomen en die hadden al 2 sterke DSLR's op de mart (5D,7D). Dat in combinatie met de capaciteiten van sony geeft vonken kijk maar naar de prijzen van de alfa's, liggen zeer laag in vgl met de toestellen van hetzelfde kaliber van andere merken.

      anyways, het is hopen op een lage lanceerprijs in Belgie (de a200 gaat trouwens de a100 overnemen - vrij zeker van, en zal dus enkele maanden na de a200 launch niet meer te krijgen zijn in de winkels).
      Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
      My travel photography site

      Comment


      • #18
        Re: Wat nu? wachten of niet

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk bericht
        Ik ga ook wachten op de a200 en als de prijs niet zeer scheelt met de body van de a700 ga ik toch voor de a700

        Sony wordt door de meesten nogal scheef bekeken omdat ze nieuw zijn op de dslr-markt, maar ze hebben wel de 'know how' van minolta overgenomen en die hadden al 2 sterke DSLR's op de mart (5D,7D). Dat in combinatie met de capaciteiten van sony geeft vonken kijk maar naar de prijzen van de alfa's, liggen zeer laag in vgl met de toestellen van hetzelfde kaliber van andere merken.

        anyways, het is hopen op een lage lanceerprijs in Belgie (de a200 gaat trouwens de a100 overnemen - vrij zeker van, en zal dus enkele maanden na de a200 launch niet meer te krijgen zijn in de winkels).
        De A200 zou toch rond de prijs van de A100 liggen? De A700 is toch een stuk duurder.
        Mijn foto's en fractals
        Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

        Comment


        • #19
          Re: Wat nu? wachten of niet

          De A200 zou toch rond de prijs van de A100 liggen?
          yup, in theorie wel, laten we hopen dat het in praktijk ook zo is
          Op amazon staat hij toch aan 699$ , zou in Belgie dan ook zoiets moeten zijn... Laten we hopen
          Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
          My travel photography site

          Comment


          • #20
            Re: Wat nu? wachten of niet

            de a200k zal een 700 euro kosten. Zoals gewoonlijk zal het bij de meeste "plaatselijke shops" wel een beetje meer zijn
            SONY a200K 18-70mm

            Comment


            • #21
              Re: Wat nu? wachten of niet

              ik zou je aanraden om enkel de body te kopen, de standaardlens is namelijk niet van de beste kwaliteit... zie deze link voor de commentaren erover. Vergeet niet dat de type A lenzen van minolta op de mount van de alfa series passen, dus een goede 2de handse minoltalens is wss veel beter dan de standaard kit.
              Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
              My travel photography site

              Comment


              • #22
                Re: Wat nu? wachten of niet

                Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
                Had je niet gezegd dat er IS in de body moest zitten?
                Yep, maar de fotograaf heeft me overtuigd om voor canon of nikon te gaan.
                het is dus Canon geworden.


                @ cr33mers
                totaal heb ik
                € 899,00 betaald voor Body + 18/55 + 55/200 + batterygrip
                en nog een CF kaartje en een xtra batterij maar daar weet ik niet direct de prijs van kzou op mn ticket moeten kijken

                nu nog zoeken naar een goede draagtas en we zijn voor een tijdje gerust
                Canon eos 400D / 18-55 / 55-200 / BG-E3

                Comment


                • #23
                  Re: Wat nu? wachten of niet

                  Wachten kan je 100 jaar. Probeer een beslissing te nemen in de aard van : met dit ben ik content voor die prijs. En geniet ervan.
                  Je weet toch ook dat als je vandaag een toestel koopt je morgen een oud toestel bezit. Dit geld voor alles waar electronica inzit.
                  Mijn gedacht natuurlijk.

                  Comment

                  Working...
                  X