Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste DSLR, Nikon D40X of Canon EOS 400D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eerste DSLR, Nikon D40X of Canon EOS 400D?

    Oorspronkelijk geplaatst door Spotterfreak Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik ben van plan om mijn eerste DSLR camera te kopen voor mijn hobby vliegtuigen spotten.
    Ik twijfel momenteel tussen de Nikon D40X en de Canon EOS 400D.
    Is vliegtuigen spotten een oude hobby van je is het een nieuwe hobby die je zou willen beoefenen?
    Als het een oude hobby is, heb je dit waarschijnlijk met een ouder analoog toestel gedaan met één of meerdere lenzen die misschien nog bruikbaar zijn mits het juiste nieuwe toestel te kopen, waardoor je in kosten kunt besparen.

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #17
      Re: Eerste DSLR, Nikon D40X of Canon EOS 400D?

      Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
      Is vliegtuigen spotten een oude hobby van je is het een nieuwe hobby die je zou willen beoefenen?
      Als het een oude hobby is, heb je dit waarschijnlijk met een ouder analoog toestel gedaan met één of meerdere lenzen die misschien nog bruikbaar zijn mits het juiste nieuwe toestel te kopen, waardoor je in kosten kunt besparen.

      Hubert
      Dit is een nieuwe hobby voor mij.
      Ik doe dit al heel eventjes, maar deed dit nog met een gewoon compact fototoestel.
      Nu vond ik het tijd om het wat beter aan te pakken.

      SUPERTIP : wacht nog tot begin februari, de PMA2008 in L.A. is dan afgelopen, opvolgers van de Nikon & Canon zullen hoogstwaarschijnlijk komen!
      Ik hoop op een EOS 450D met live-view en grotere zoeker...
      Nog effe wachte! een maandje zal echt de moeite lonen voor deze investering...
      Lijkt me ok, maar zullen die nieuwe modellen dan niet veel duurder zijn?
      Nu heb ik de kans om mijn fototoestel in Amerika te kopen, en dat is een enorm verschil in prijs...

      Comment

      Working...
      X