Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 registreren lukt niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D300 registreren lukt niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
    Mja, een toestel dat niet van Europa komt heeft inderdaad zo geen gele kaart. Maar een garantiekaart van je dealer komt uiteindelijk op hetzelfde neer. Het enige nadeel is dat je dan enkel bij die dealer terecht kan voor je garantie.
    Als je daar bewust voor gekozen hebt, is dit ook verder geen probleem.
    Kan alleen wat hinderlijk zijn bij directe service binnen Europa.
    mvgr
    antoine20

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
      Ik wou mijn D300 registreren op de site van nikon, doe dat altijd met mijn Nikon spulletjes, maar bij de d300 gaf hij een fout. De combinatie van regnummer en model klopt niet...
      Iemand een idee waaraan dat kan liggen?
      Nu wel dus...

Nikon BE (Europe) kent de serienummers van de toestellen die zij zelf invoeren.
      Toestellen met andere nummers worden geweigerd bij registratie...

Hoe dan ook, probleem met manual schijnt toch opgelost.

Veel succes ermee Stijn, and don't worry!

Comment

Maar voorlopig kan ik ook mijn D300 niet registreren op de Amerikaanse site, ik krijg dus ook diezelfde foutmelding . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Maar voorlopig kan ik ook mijn D300 niet registreren op de Amerikaanse site, ik krijg dus ook diezelfde foutmelding . . .
          Ik begrijp nog steeds niet waarom men hier een US-model koopt!...

De "going-prijs" van een door Nikon BE ingevoerde D300 is nu €1599 en binnen een maand of zo wordt dit zelfs €1500 (spontane én ongevraagde info van een "gewone fotoboer"..)

BTW, ik zit er niet op te wachten (mijn D70 en D200 doen het nog steeds voortreffelijk )

Comment

Zou het gewoon niet kunnen dat iemand bij Nikon een typefoutje heeft gemaakt en dat die nu gewoon van zijn kerstverlof zit te genieten?????
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Ik had hetzelfde voor met mijn D200, niet te registreren op de europese site, maar ook niet op de USA site, toen bleek bij navraag, dat de verkoper (japancamera) zijn toestellen rechtstreeks uit Japan zou invoeren, dan heb ik mijzellf maar de moeite bespaard om dit toestel te registreren, temeer hij zelf voor herstelling en reparatie instaat
              Maar tegenwoordig kies ik toch om mijn materiaal hier in België aan te kopen, en dat met een nederlandse gele kaart, als er niets gebeurd zijn er geen problemen, maar als er iets misloopt, en je hebt garantie nodig, kan het een heel gedoe worden, naar Nederland moeten versturen, en mischien maanden wachttijd Gelukkig had ik nog nooit problemen, maar als je in de buurt aankoopt, heb je mischien niet een bodemprijs, maar je levert je toestel gewoon binnen, en hoeft je verder van niets aan te trekken.

Comment

Stijn, ik heb de handleiding op cd in t nederlands. belangstelling? Stuur ff PM.
                www.andrejoosse.nl | www.urbex.nl | www.toxpose.nl

Comment

Heb net hetzelfde aan de hand met een toestel gekocht bij geheugenkaart.be. Voel me er niet happy mee. Maar ik neem aan dat er niets aan te doen is? Emails naar geheugenkaart worden ineens ook niet meer beantwoord...
                  Moeten we hier conclusies uit trekken?
                  Graag jullie mening
                  Alvast bedankt

Staf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafvc Bekijk bericht
                    Heb net hetzelfde aan de hand met een toestel gekocht bij geheugenkaart.be. Voel me er niet happy mee. Maar ik neem aan dat er niets aan te doen is? Emails naar geheugenkaart worden ineens ook niet meer beantwoord...
                    Moeten we hier conclusies uit trekken?
                    Graag jullie mening
                    Alvast bedankt

Staf
                    Raar, meestal is de eigenaar wel snel in antwoorden, ik heb een technisch probleem gehad met mijn D300 bij hem gekocht, binnengedaan en 14 dagen later terug gekregen, gerepareerd, kosten . . . niks, garantie dus . . . daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

TIP : probeer eens te registreren op een UK site
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                    X