Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Canon EOS 40D topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het Canon EOS 40D topic

    Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht


    Duurt enige laadtijd + op play drukken (via quicktime).

    Mooie prestatie van Ross Ching, met een 40D gedaan + 2x 400D.
    The making of vind je hier : http://www.rossching.com/
    Is inderdaad erg fraai gedaan... 't is alleen jammer dat ik 'the making of' niet aan de praat krijg....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • Re: Het Canon EOS 40D topic

      Hier is de rechtstreekse link van 'the making of part 1) is wel 97MB en in hoge definitie, laad enige tijd en dan opent een nieuw explorer venster, eens in het midden van het scherm klkken om de quicktime webplayer te activeren en en play, als het nog niet lukt de laatste versie van quicktime op je pc installeren.
      Last edited by Innovator; 30 maart 2008, 13:21.

      Comment


      • Re: Het Canon EOS 40D topic

        Oorspronkelijk geplaatst door deschutter Bekijk bericht
        Ik heb de prijzen van de 40D wekenlang gevolgd, en het is idd nu zo dat rubens goedkoper is, maar de laatse 2 maanden is konijnenberg altijd de goedkoopste geweest hoor. zoals voor 99 % van de produkten voor 99% van de tijd.

        Yves
        Wel, ik heb zopas eens de prijs vergeleken van KB en Foto Rubens voor een 40D met een 17-85 USM lens en een 70-300 USM lens:

        met cashback 1449 bij Foto Rubens en 1568 bij KB.
        Toch een enorm verschil vind ik.
        Nu ja, ik heb het nogal voor "underdogs" ipv grote ketens die qua prijs veel beweren, maar het niet altijd waar maken.
        Waarmee ik wel wil benadrukken dat KB wel een zeer bekwame en eerlijke verkoper zal zijn.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het Canon EOS 40D topic

          Heb de mijne vandaag gehaald voor 720 euro(zie bij aangeboden)
          'n heel verschil tegenover mijn 350d.
          Nu de camara nog leren kennen.

          Groetjes Eddy

          Comment


          • Re: Het Canon EOS 40D topic

            Voila... Van de week mijn 40d besteld bij fotokonijnberg samen met opzetflits en morgen erachter zi. 't Is wel niet echt bij de deur, maar voor de lagere prijs heb ik het wel over

            Mvg, Jochen
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • Re: Het Canon EOS 40D topic

              Ik heb er sinds vandaag ook één
              Grtz

              Comment


              • Re: Het Canon EOS 40D topic

                Wie heeft er ervaring met de 40D in combinatie met een Bigma ? Lukt dit goed, of zelfde probleem als met een Nikon D200 en Bigma ? 't Is maar dat ik heel waarschijnlijk mijn eigen een kadootje ga geven binnenkort Maar 'k wil dit toch graag nog weten...
                Hilde

                Comment


                • Re: Het Canon EOS 40D topic

                  De vervanger voor mijn trouwe 10D is besteld;

                  40D + 580exII + 17-55 2.8 IS usm (en wat losse rommeltjes als 8 GB cf en zonnekap). Bij kb is het aankopen van de set (40D + 580exII) + 17-55 bijna 60 euro goedkoper dan de set (40D + 17-55) + 580exII body + flitser + objectief tesamen 2040,-- (en 200 cashback).


                  Ik overweeg nog een focus scherm met een raster (Ef-D), maar las ooit ergens iets dat de instelling daarvoor (C.Fn.IV-5) niet meegenomen kon worden in de user presets. Kan iemand mij uitleggen wat ik daarvan in de praktijk ga merken ?

                  Comment


                  • Re: Het Canon EOS 40D topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk bericht
                    Wie heeft er ervaring met de 40D in combinatie met een Bigma ? Lukt dit goed, of zelfde probleem als met een Nikon D200 en Bigma ? 't Is maar dat ik heel waarschijnlijk mijn eigen een kadootje ga geven binnenkort Maar 'k wil dit toch graag nog weten...
                    Wat wil je juist weten en/of zien?


                    Heb de 2 maar heb de Bigma tot nu toe nog niet gebruikt met de 40D. Het weer liet het nog niet echt toe maar ik ga dit binnenkort zeker eens doen om te testen.

                    Op de 30D gaf dit nooit problemen dus ik veronderstel (hoop) dat dat bij de 40D niet anders zal zijn.


                    Mvg

                    Steven
                    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                    Comment


                    • Re: Het Canon EOS 40D topic

                      Ik wil vooral graag weten of de bigma even goed bruikbaar is als op de 400D, Canonex. Vind dit een toffe lens en wil ze niet graag weg moeten doen... Zijn de foto's even goed ? (met goed licht natuurlijk) Hopelijk kan je één dezer dagen eens wat testen
                      Hilde

                      Comment


                      • Re: Het Canon EOS 40D topic

                        Ik wil deze camera ook in huis halen.

                        Bij KameraExpress kost de 40D nu 888€.

                        Maar kan je als Belg dan nog gebruik maken van de cashback, aangezien het een 'Nederlandse winkel is?


                        Alvast bedankt

                        Comment


                        • Re: Het Canon EOS 40D topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          'k zal ook eens roepen....

                          799 euro bij Fotorubens.... (949 - 150 cashback)
                          Maar ja, als je hard en lang genoeg roept dat je de goedkoopste bent (Konijnenberg, Mediamarkt, etc...), dan geloven de mensen je op de duur.
                          € 725 bij www.digi2u.nl!
                          EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

                          Comment


                          • Re: Het Canon EOS 40D topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door alfa147fun Bekijk bericht
                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            'k zal ook eens roepen....

                            799 euro bij Fotorubens.... (949 - 150 cashback)
                            Maar ja, als je hard en lang genoeg roept dat je de goedkoopste bent (Konijnenberg, Mediamarkt, etc...), dan geloven de mensen je op de duur.
                            € 725 bij www.digi2u.nl!
                            Jammer dat ik bij digi2u.nl voor de door mij gewenste set minimaal 88 euro duurder uit ben... Als je de set verkeerd samenstelt zelfs 149 euro duurder.
                            Rubens is minimaal 44 euro duurder met dat zelfde pakket en als je de set verkeerd kiest in de webshop 118 euro duurder.
                            Op al deze sets is een identieke cashback van toepassing.

                            Ergo: laat je niet foppen door een scherpe prijs van enkel een kale body als je toch een pakket aankoop wil doen.
                            Rekenen en "creatief" samenstellen uit combinatie aanbiedingen in de diverse winkels kan je fors doen besparen. Da's toch een leuk extra CF kaartje (of twee)

                            Aan de andere kant: Ik denk dat het gewoon het handigste is om een bedrijf te kiezen waar je graag zaken mee doet. kb zit hier bijna om de hoek, dat heeft ook zo z'n voordelen boven postorderen. Als een paar tientjes bepalend zijn voor de plaats van aanschaf van een 40D, dan is een 400D misschien een verstandiger keuze.

                            Comment


                            • Re: Het Canon EOS 40D topic

                              725euro , is dit met of zonder de cashback van Canon?
                              Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                              Fuji : Fuji X10

                              Comment

                              Working...
                              X