Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

filmpjes maken met een digitale reflex

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: filmpjes maken met een digitale reflex

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
    het is niet zo moeilijk te voorspellen maar the future of a digital camera is een fusie tussen video en still , eerste fatsoenlijk binnenkort leverbaar exemplaar http://www.dpreview.com/news/0801/08010601casiof1.asp ... nog al eens aangehaald hier op het forum en ik dacht zelfs met info/comment van Jan 10D
    dat toestel heeft nu eens niets te maken met "filmpjes maken met een digitale reflex"
    er zijn toch al ettelijke compactjes/prosumers die zeer goed filmpjes opnemen (vb canon s5 IS) dus de fusie is er al hoor, enkel niet bij DSLR's

desalniettemin heeft casio toch wel een schoon staaltje technologie afgeleverd, ik kan niet wachten op de eerste tests...
    5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
      Vandaar ik een spiegelreflex zal kopen (EOS400D of EOS450D eind Januari) voor de grotere sensor + mooie bokeh (scherptediepte).
      Jammer, maar een camera geeft nooit een mooi bokeh. Daarvoor zal je in een deftig objectief moeten investeren. En ja natuurlijk, een camera om dat ding op te zetten.
      Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        dat toestel heeft nu eens niets te maken met "filmpjes maken met een digitale reflex"
        er zijn toch al ettelijke compactjes/prosumers die zeer goed filmpjes opnemen (vb canon s5 IS) dus de fusie is er al hoor, enkel niet bij DSLR's

desalniettemin heeft casio toch wel een schoon staaltje technologie afgeleverd, ik kan niet wachten op de eerste tests...
        dat klopt in de enge zin wel ... maar de dslr zou op termijn kunnen verdwijnen ... geen spiegel meer en 3 chips ???

Comment

Ik koop gewoon de Panasonic HDC-SD7 HD Videocamera in combinatie met de EOS400D en discussie afgesloten, 2 perfecte staaltjes van technologie aan beste prijs
          Last edited by Innovator; 21 januari 2008, 16:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
            dat klopt in de enge zin wel ... maar de dslr zou op termijn kunnen verdwijnen ... geen spiegel meer en 3 chips ???
            ja de terugkerende "natte droom" van camera makers van meer dan 10 jaar terug

Comment

Working...
            X