Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online bestellen bij Topfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Online bestellen bij Topfoto

Hoi allemaal,

Ik heb al dikwijls goede ervaringen gehoord van mensen die bij Topfoto gekocht hebben. Maar al die mensen zijn naar de winkel om het toestel geweest.
    Maar heeft iemand ervaring (welke) met online kopen bij Topfoto ?
    Klopt het dat je eerst op een bankrekening in Duitsland moet overschrijven ?

Ik zou een Canon Powershot G3 bij hen willen kopen.
    Deze kost bij hen slechts 659 Euro.
    Ik heb nog nooit een lagere prijs gezien, iemand anders wel ?
    Ik heb ook gepoogd om webshops in Belgie te vinden, maar helaas, ik denk dat die niet dik bezaaid zijn.
    Wie kent er ?

Thanks,
    Peter.

als je hier een search doet bij : "Camera's & Accessoires" en ook eentje bij "Algemeen" kun je info vinden over ervaringen met topfoto

Comment

Bij photo and more 648 euro!!!
      Vinny
      Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

topfoto heeft hem niet meer op stock (ik heb gebeld) hij komt ten vroegste eind volgende week weer binnen maar dit zou je dan kunnen lezen op de website met 'sofort lieferbar' (uit voorraad leverbaar). Ik ga de mijne persoonlijk afhalen wanneer hij binnenkomt; dat vind ik nog altijd het veiligste en dan kan je hem meteen is even proberen hé

GOedkoper is hij op http://www.digitale-welt.de/ 619€

groeten

Carlo
        CANON G3 - 2x 256MB CF Transcend + 32MB CF Canon - Lowepro D-Res 25AW tas

Comment

Ik heb deze week een Nikon Teleconvertor en adaptor ontvangen van Topfoto. Deze was niet op voorraad en moest dus eerst door Nikon geleverd worden. Maandag is het pakket verstuurd en op donderdag aangekomen. Perfect verlopen dus. Even opmerken dat de postpakketten ook verzekerd zijn, zelf loop je dus weinig risico.
          Inderdaad moet je eerst het bedrag overmaken aan Topfoto, voor mij was dit geen probleem omdat ik er een aantal weken terug mijn Nikon CP5700 persoonlijk ben gaan afhalen. De zaakvoerder is een correcte man, ik heb er vertrouwen in.
          Geld overmaken aan onbekende Internetbedrijfjes zie ik niet zitten.
          Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ik ben daar ook mijn coolpix 5700 persoonlijk gaan afhalen.
            Is er inderdaad fijn zaken doen en vriendelijk.
            Ik zou graag van Hombre zijn eerste ervaringen kennen met zijn nieuwe
            Teleconverter en adaptor,met misschien een voorbeeldje.
            Thanks,
            Benny

Comment

Hallo allen,

Ik moet zeggen dat dit een formidabel forum is
              In 1 dagje tijd reeds verschillende reacties krijgen ... dank u daarvoor.
              Zoals Hombre ook opmerkte over geld overmaken aan onbekende internetbedrijfjes, daar zat ik ook wat mee in. Ik kende Topfoto (tot voor kort) helemaal niet. Vandaar de bedoeling van me om hiervoor een thread op dit forum te starten.

Mag ik juist nog weten :
              - Als je je toestel gaat afhalen bij Topfoto, moet je dan de "normale" bestelprocedure volgen (eerst overschrijven, dan pas afhalen), of mag je ook gewoon betalen bij afhaling ?
              - Carlo (of iemand anders), heb jij nog besteld bij digitale-welt ?

Bedankt alvast.
              Peter.

Comment

Je mag gewoon betalen bij afhaling...
                Maar enkel Cash of EC met pin code...
                Geen Visa of andere krediet kaarten...
                Greets
                Silver

http://www.silver.web-log.nl

Comment

Originally posted by benny20 (snipped edition)

Ik zou graag van Hombre zijn eerste ervaringen kennen met zijn nieuwe
                  Teleconverter en adaptor,met misschien een voorbeeldje.
                  Thanks,
                  Benny
                  Ik zie er ook naar uit om deze eens uit te testen

Dezer dagen zijn enorm druk op het werk, zodadelijk naar een communiefeest...
                  Natuurlijk snel even geprobeerd, wat me het eerste opvalt is dat het moeilijk te doen is zonder statief of je moet al heel veel licht hebben (korte sluitertijd).

Zodra het kan, post ik wel enkele voorbeelden.

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Bedankt Silver, ik zal het ook zo doen.
                    Bestellen, dagje vrij nemen en gaan afhalen.

Groetjes,
                    Peter

Comment

Ok bedankt Hombre.

Comment

Working...
                      X