Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D in het Brusselse ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10D in het Brusselse ?

Hi allemaal ,

Ik zoek een 10D , onmiddelijk leverbaar en , lieft in het Brusselse .
    Iemand een tip ?
    Dank bij voorbaat .

Wheelie
    http://www.canonians.com

Yep, bij de FNAC, mee te nemen voor €2399

Wim
    Canon EOS 10D; 50E
    Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
    Tamron 28-200 LD IF

Comment

Dank je Wim .
      Deze had ik zelf gevonden .

Wheelie

Comment

Ewel, waar wacht je op?

Mijn 10D is ergens met de roeiboot in een storm terechtgekomen vrees ik Als ie er eindelijk is zal het wel een pak minder gekost hebben dan in de FNAC

Wim
        Canon EOS 10D; 50E
        Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
        Tamron 28-200 LD IF

Comment

Originally posted by WimW
          Mijn 10D is ergens met de roeiboot in een storm terechtgekomen vrees ik Als ie er eindelijk is zal het wel een pak minder gekost hebben dan in de FNAC
          Tegen die tijd is hij in de FNAC ook al voor die prijs te krijgen.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Ter info : mijn eerste 10D heb ik anderhalve maand geleden bij Bartok Hasselt gekocht voor €1990 . En , er kwamen geen roeispanen aan te pas ....
            Wheelie

Comment

Ach zo, je begint gewoon een collectie???

Ik probeer mezelf tevreden te houden met de gedachte dat mijn geduld me toch nog 1.8 256 MB PIN-CF-kaartje extra oplevert

Uiteindelijk zouden ze er met roeispanen waarschijnlijk ook al wel geraakt zijn... Waarschijnlijk zijn ze ze kort na het vertrek kwijtgespeeld
              Canon EOS 10D; 50E
              Tamron 28-200 LD IF

Comment

Yep , noemen ze 10Dkolisme .
                Ik wil er zoveel mogelijk binnen . Schijnt dat er 1 op 100 geen AF problemen heeft . Ik waag mijn kans . Tja , sommigen spelen ook met de Lotto , nietwaar ?
                Een 256Mb CF'ke ? Vraag liever 10% korting . Daar kan je dan een 1Gb CF en een X-Drive bij PIN bestellen . Allez , bijna ....
                Blijkt dat die roeispanen door Canon Belgium afgepakt werden . Wat ze niet krijgen , moeten ze niet leveren . Dus , lekker verder kaartspelen ...

Wheelie

Comment

Ik wil er zoveel mogelijk binnen . Schijnt dat er 1 op 100 geen AF problemen heeft
                  AF problemen? dus vogens u hebben 99% van de 10D's AF problemen, volgens mij heb je het toch verkeerd op
                  visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Ik wordt zo moe van dat AF gezeur. Er zullen inderdaad wel een paar 10D's zijn met slechte AF maar het wordt gigantisch opgeblazen, vooral door de knutselaars die nooit een SLR hebben gehad en een 10D hebben gekocht en ook niet weten wat unsharp-mask is. Je moet nl. wel weten hoe een meer-zone AF werkt en hoe scherpte-diepte in elkaar zit.
                    Canon EOS-10D
                    Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
                    Canon 28-135 IS
                    Canon 50mm f1.8 mk 1
                    Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
                    2x Metz MZ54-3 flash

Comment

OK . Wanneer ik een bepaalde vraag stel , verwacht ik ook een bepaald antwoord .Zeveren kan ik even goed als iedereen op dit forum . Dus , wanneer ik geen antwoord krijg op de gestelde vraag , probeer ik maar de aangegeven toon te volgen .
                      Zal ik maar vertellen dat mijn 10D geen AF problemen heeft , dat ik geen newbie ben en dat ik 2 D30 en 1 D60 heb gebruikt voor ik de 10D aanschafte . Voor de rest , vergeet deze topic . Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag , enkel mierengeneuk . Het was een poging maar , zoals gebruikelijk , komt er veel ongepast kommentaar en , het helpt niemand verder . Sorry dat ik gedacht heb hier een antwoord te vinden op mijn vraag .
                      Veel sukses !
                      Wheelie

Comment

Originally posted by Canonian
                        OK . Wanneer ik een bepaalde vraag stel , verwacht ik ook een bepaald antwoord .Zeveren kan ik even goed als iedereen op dit forum . Dus , wanneer ik geen antwoord krijg op de gestelde vraag , probeer ik maar de aangegeven toon te volgen .
                        Zal ik maar vertellen dat mijn 10D geen AF problemen heeft , dat ik geen newbie ben en dat ik 2 D30 en 1 D60 heb gebruikt voor ik de 10D aanschafte . Voor de rest , vergeet deze topic . Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag , enkel mierengeneuk . Het was een poging maar , zoals gebruikelijk , komt er veel ongepast kommentaar en , het helpt niemand verder . Sorry dat ik gedacht heb hier een antwoord te vinden op mijn vraag .
                        Veel sukses !
                        Wheelie

Wheelie,

Ik val jou niet aan maar je begon zelf over 1 op de 100 etc. Jij als gevorderde moet weten dat de klachten die je leest over de AF voor 99% overdreven is. Vooral op DPreview zitten een hoop klunzen en maar een handvol kenners.
                        Canon EOS-10D
                        Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
                        Canon 28-135 IS
                        Canon 50mm f1.8 mk 1
                        Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
                        2x Metz MZ54-3 flash

Comment

jezus man, wat een attitude, ga gerust terug in uw ivoren toren zitten, slechte week gehad, zo kort van stof zeg ... awel, zoek lekker zelf veder ...

Comment

Originally posted by robbroek
                            Wheelie,

Ik val jou niet aan maar je begon zelf over 1 op de 100 etc. Jij als gevorderde moet weten dat de klachten die je leest over de AF voor 99% overdreven is. Vooral op DPreview zitten een hoop klunzen en maar een handvol kenners.
                            [/quote]

Hi Rob ,

Mijun antwoord was ook geen aanval op de AF van de 10D . Was bedoeld als een grap op de vraag van Wim of ik een kollektie begon .
                            Ik dacht dat dit er vingerdik oplag ...
                            Natuurlijk , heeft de 10D niet meer AF problemen dan eender welk ander model . Sommige eksemplaren vallen door de mand maar , dat was ook voor de D60 het geval . En , moest mijn 10D aan het 'beruchte' AF probleem lijden , zou ik zeker geen tweede body willen aanschaffen .
                            Sorry voor het onopzettelijk misleiden .

Wheelie

Comment

Rustig Danny, rustig, is niet goed voor je tikker!!!
                              Ik heb hier nog 2 10ds liggen, moet je wel de 28-135 en 128mb bijnemen, kompleet btw incl 2100€. Geen grapje, echt gezien hoor!! (wat wel eeen grapje is dat ze hier zouden liggen)
                              Ik weet dat er hier een aantal gaan reageren, maar ik kan maar een ding zeggen, door de forumregels is dit niet mogelijk geweest.

Trouwens, de 10d is nog steeds overal vlot verkrijgbaar hoor. aan 2000€ zeker, een beetje discuteren moet nog een 5% extra geven.
                              Campion zal er ook wel hebben, maar das 20% EXTRA, ben daar eens gaan kijken...
                              Groeten
                              R

Comment

Working...
                              X