Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterijen Olyy C3020 zoom....Welke neem ik best??

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterijen Olyy C3020 zoom....Welke neem ik best??

Ik ben in het bezit van een Olly 3020 zoom. Ik heb zonet de originele batterijtjes opgesoupeerd. Nu heb ik hier thuis wel oplaadbare Ni-Cd batterijen liggen, maar heeft er iemand een idee welke batterijen het beste zijn om te gebruiken in een Digitale camera? Ik heb gehoord dat Lithium batterijen goed zijn en herlaadbaar, maar dat de prijs nog enorm hoog is.
    Iemand suggesties?

Glyphrunner, zoek met de functie Search naar batterijen en je vind een scala aan bevindingen.

Groetjes,
    Willem

Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
    http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

Comment

Beste,

Ik bezit één set GP Powerbanks 1800 en 1 set Varta's 1600.

Ben van beide zeer tevreden.

Let wel op : de eerste malen dat je ze oplaadt geven ze nog niet hun volle capaciteit. Deze is pas na herhaald opladen te evalueren.

Kies voor een druppellader, want dan gaan de batterijen veel langer mee !!!!!!!

Veel succes.
      Een gelukkig C2100 UZ (olympus) bezitter, beter gekend onder den UZI.

Nikon D80

Comment

Ik heb al allerhande batterijen gehad, maar de capaciteit minderde snel.
        Ik ben op aanraden van velen hier op het forum ook overgeschakeld op GP's 1800 en ben tot hiertoe zeer tevreden!
        (ook een UZI-bezitter)

Peter
        Peter

http://www.belekes.be/

Comment

Ik vind de 1800 mah nog steeds het beste.

Surf eens naar www.fotoking.de
          dez kosten daar het minst
          Groeten

Comment

Ik heb al allerhande batterijen gehad, maar de capaciteit minderde snel.
            Ik ben op aanraden van velen hier op het forum ook overgeschakeld op GP's 1800 en ben tot hiertoe zeer tevreden!
            (ook een UZI-bezitter)

Peter
            Peter heb je ook de GP 1600mAh gehad ? Zoja, ging daar de capaciteit ook snel achteruit? En waarmee laadde je ze dan op ?

Oly E-10+TCON-14B+MCON-35
            (Oly OM-2n)
            (Practika LTL 3)
            Z900
            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Working...
            X