Ik heb niet kunnen vaststellen of het field testrapport van de Sony A700, dat Luminous Landscape onlangs publiceerde, al werd aangehaald in BD, het is zeer de moeite waard om deze zeer lovende praktijktest van een doorgaans zeer kritische site te lezen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony A700 Field test Luminous Landscape
Collapse
X
-
-
Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape
Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk berichtBedankt Harry. Interessant stukje lectuur.
Is die van jou trouwens al toegekomen ?Harry Briels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Muizen Bekijk bericht...DRO wat een grote kwaliteitsverbetering mogelijk maakt, die voor zover ik weet op geen enkele andere camera wordt geboden?"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtToch niet erg objectief om hem met een veel ouder toestel zoals de Canon 20D te vergelijken
Comment
-
-
Toch niet erg objectief om hem met een veel ouder toestel zoals de Canon 20D te vergelijkentest
Comment
-
test conclusies zouden weinig verschillen als hij de 40d als referentie had gebruikt. De A700 leunt dichter tegen de d300 aan, maar ik denk dat het dro systeem beter is dan het nikon d-lighting systeem, en dat de ruisreductie bij de d300 iets agressiever is op hoge ISO met bijhorende detail verlies.
En niet vergeten, sony heeft ook beeldstabilisatie
Comment
Comment