Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MARKIII nieuwe firmware 1.1.3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: MARKIII nieuwe firmware 1.1.3

Dat is vreselijk fijn om te horen: Ik leg net de telefoon neer nadat ik er eentje besteld heb. Ik ga hem morgen halen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jpjp Bekijk bericht
      Rogéke,

Heb je enige verbetering gemerkt met de nieuwe 1.1.3 firmware of is het hetzelfde gebleven?

Groeten, Jean-Pierre
      hallo Jean-Pierre,

- wat de Single-focus betreft had ik vroeger ook al geen probleem , dus wat dat betreft was er bij wijze van spreken geen verbetering nodig .
      - wat de sportopnames ( en dus gebruik van AI-servo ) betreft , is het zo , dat ik door omstandigheden de laatste weken weinig aktief ben geweest .
      Ik kan/durf daar dus momenteel nog geen uitspraak over doen . Van zodra de gelegenheid hieromtrent zich heeft voor gedaan , hou ik je/jullie op de hoogte.

groeten,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marauder Bekijk bericht
        ...knip....Geen probleem mee en de andere klanten die er een aankochten ook niet.
        Hoe weet je dat de andere klanten er ook geen probleem mee hebben? Dit zijn geen camera's die dagelijks als warme broodjes over de toonbank gaan. Of ken je die klanten allemaal dan?
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

Off topic:

Comment

Antwoord gewist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogéke Bekijk bericht
              hallo Jean-Pierre,

- wat de Single-focus betreft had ik vroeger ook al geen probleem , dus wat dat betreft was er bij wijze van spreken geen verbetering nodig .
              - wat de sportopnames ( en dus gebruik van AI-servo ) betreft , is het zo , dat ik door omstandigheden de laatste weken weinig aktief ben geweest .
              Ik kan/durf daar dus momenteel nog geen uitspraak over doen . Van zodra de gelegenheid hieromtrent zich heeft voor gedaan , hou ik je/jullie op de hoogte.

groeten,
              Ik ben eens wat renpaarden (dravers) gaan shooten een tijdje terug, en moet zeggen dat op de 10-15 foto's die ik na elkaar shoot er toch wel veel mooi in focus waren. Alleen heb ik enkel met Mark III ervaring en nooit eerder met IIN of gewone II.

Gewoon al de grotere display, sensor cleaning, nog snellere fps en meer gebruiksgemak versus voorgangers van de 1D-series vind ik al super.
              Persoonlijk, 8 of 10 megapixels maakt me bitter weinig uit.
              Imagination is more important than knowledge...
              http://www.kiekje.be

Comment

Zo... iedereen even wakker schudden... Het gerucht gaat dat er morgen 30 april wel eens een nieuwe firmwareversie zou kunnen verschijnen. Toegegeven... het is een gerucht. Maar het ziet er wel erg positief uit....
                Last edited by Leeuwarden; 29 april 2008, 17:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leeuwarden Bekijk bericht
                  Zo... iedereen even wakker schudden... Het gerucht gaat dat er morgen 30 april wel eens een nieuwe firmwareversie zou kunnen verschijnen. Toegegeven... het is een gerucht. Maar het ziet er wel erg positief uit....
                  heb zojuist een mail ontvangen van mijn verkoper ( = Canon-Pro-dealer) met in bijlage een brief van Canon Belgium waarin dat inderdaad medegedeeld/bevestigd wordt .
                  Zou een verbetering van de Autofocus onder bepaalde lichtomstandigheden moeten geven + enkele andere/bijkomende functies.

groeten,

Comment

Hier is hij dan :

Last edited by Wimpy; 30 april 2008, 08:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Aangezien ik eigenlijk nog geen enkel probleem heb gehad wacht ik nog eventjes af , joystick AF lijkt me positief in elk geval !
                      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                        Aangezien ik eigenlijk nog geen enkel probleem heb gehad wacht ik nog eventjes af , joystick AF lijkt me positief in elk geval !
                        Ik had ook geen problemen maar heb hem er toch opgezet

Comment

Ik had ook geen problemen en nu heb ik nog steeds geen problemen :-)

Comment

iemand de nieuwe firmware er al opgezet? ;-)
                            Als het die joystick AF-feature is zoals op vb mijn 5D, 30D,... dan is dat wel superhandig en stom dat ze dit er nu pas in steken ;-)
                            (nog veel stommer is dat ik er afgelopen weekend een uur zitten naar zoeken heb in de menu hoe je dat op een 1Dmk3 aanzet ;-)
                            Imagination is more important than knowledge...
                            http://www.kiekje.be

Comment

De joystick AF lijkt ook mij superinteressant, maar toch ga ik de nieuwe firmware laten passeren. Alhoewel 99% van mijn foto's sportfotografie zijn, geen klachten hier, integendeel.....Spot-on AF, zelfs onder moeilijkere omstandigheden.

Groeten,

Rob
                              Exactemundo!

Comment

Momenteel toch zeer weinig fotografietijd dus binnen enkele weken kijk ik wel even, met de oude FW heb ik geen problemen maar ik gebruik op m'n 5D graag de joystick en als m'n 1D op dezelfde manier kan worden gebruikt worden is dat natuurlijk fijn, ben benieuwd of de AF prestaties nog beter gaan zijn ook eigenlijk ?
                                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Working...
                                X