Hallo;
Daar het vakantiegeld bijna voor de deur staat
ben ik aan het uitkijken naar de aankoop van een digitaal fototoestel. Waar ik het ga kopen weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel (heb effe 'search' genomen en heb vééééééle winkels gevonden) Wat ik ga kopen staat al vast; het wordt een canon maar ben aan het twijfelen tussen de S50 en de G3. Nu was mijn vraag aan G3 gebruikers: --> is hij niet te groot om overal mee naartoe te nemen? en aan de S50 gebruikers: --> ben je tevreden over de kwaliteit en zijn er genoeg handmatige instellingen? of zijn deze hetzelfde als bij de G3 en zit het verschil in beide toestellen juist in de optische zoom; beweegbaar schermpje (G3) en langere levensduur van de batterij (G3) en de uitbreidbaarheid van de lenzen bij de G3 of kan je op een S50 ook ad-ons gebruiken? Het handige bij de S50 is dat er een onderwaterbehuizing voor te verkrijgen is; bestaat die er ook voor de G3? Niet dat ik deze er onmiddelijk wil bijkopen maar het lijkt me wel interessant als ik bvb eens ga duiken in Egypte. Ook een voordeel vind ik is de aluminium behuizing van de S50 tov de plastieke van de G3. DJU Hé; waarom maken ze toch zoveel modellekes 
Alvast merci zenne en kzal zeker laten weten wat ik gekocht heb.
Daar het vakantiegeld bijna voor de deur staat

Alvast merci zenne en kzal zeker laten weten wat ik gekocht heb.
Comment