Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe digitale camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe digitale camera

Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
    Ik vindt het altijd wel vreemd dat iedereen met een DSLR als hij binnen een foto wil maken met een externe flitser op zijn toestel loopt
    Maar zo'n FZ50 zou het zonder zo'n flitser moeten kunnen doen
    Ik heb zelf ook zo'n camera gehad en als je er een flitser opzet heb je geen last meer van datje de iso zo hoog op moet schroeven dat je teveel ruis krijgt
    Enigste nadeel van die camera vondt ik dat hij telangzaam was voor actie foto's temaken
    Ik heb het hier niet over opnames binnenskamers, ik zie trouwens niet waarom je een 400-500mm equivalent van zoom binnenskamers zou gebruiken dan tenzij mss in een sporthal.
    Ik heb het hier over het gebruik van een superzoom daar waar je hem nodig hebt : buiten in het veld. En geloof me vrij : op 400 of 500mm equivalent heb je met een bridge of compact met superzoom licht nodig, zoniet worden de opnames echt wel een stuk minder van kwaliteit.
    fotosite

Comment

Ik zal ook eens stemmen

en mijn stem gaat uit naar de

fz50

het handig snufje om manueel te zoomen is prachtig
      veel vlotter en correcter.

en kwa score's is hij bijna overal nummer 1.
      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Het is dus deze Sony Cybershot DSC-H9 geworden.Nu er nog leren mee omgaan.Maar zal denk iets langer duren dan men vorig toestel.Het coolste feature vind ik wel de Nightshot modus.

Comment

Working...
        X