Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb ook al overwogen om daar te kopen maar als ik de reviews lees, liever ergens anders voor een paar € meer...
Ik denk dat je hier gelijk hebt, ik heb namelijk een mail gestuurd met enkele vragen, en zij beloven te kunnen leveren binnen de vier weken, maar ik moet wel nu metteen betalen, ook is er geen nederlandstalige handleiding voorhanden enz.
Dezelfde vragen heb ik ook verstuurd aan Directsale, daar kan ik de bestelling plaatsen en maar betalen als het toestel er werkelijk is klaar voor verzending, zij garanderen echter niet dat dit nog vóór einde van dit jaar zal zijn, daar zijn ze tenminste eerlijk over, bovendien zijn ze ook nog iets goedkoper, garanderen ze Nederlandse invoer, en een nederlandstalige handleiding .
Comment