Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wauw, en dat met een compactcamera zeer mooi ! was dit ook macro stand?
Nee, gewoon zonder flits. Op stand 'auto' ik heb dus zelf geen instellingen veranderd.
Ik heb trouwens wat betere foto's van personen in het donker met flits kunnen trekken, door instellingen te veranderen. Er is zoveel in te stellen aan dit toestel dat je wel effe zoet bent voor je de ideale foto kan trekken
heb me vandaag de ricoh caplio R7 gehaald. Eerste opnamen in een vrij donkerige omgeving vallen wat tegen. Ben benieuwd wat het morgen geeft in vol daglicht. Macro opnames met een externe lichtbron zijn wel zeer deftig
Er valt heel wat aan af te stellen. geeft je wel de nodige vrijheid. Voor de rest voelt de camera zeer deftig aan en ziet hij er sober maar degelijk uit.
Comment