Hallo
Ik wil een camera waar ik vooral mee zal werken om kinderen en mensen algemeen te trekken. Binnen en buiten.Later wil ik me ook op macro fotografie toespitsen.
Eerder werd mij de fz50 aangeraden, ook nog andere toestellen, maar om de één of andere reden, gaat mijn voorkeur naar dit toestel. Vooral de draairing aan de lens vind ik een enorm pluspunt.
Ik weet dat er al veel over dit toestel is verteld.
Mijn vraag gaat specifiek naar de gebruikers van dit toestel.
Ik lees dat er heel wat ruis zo zijn bij het trekken bij hogere iso waarden.
Is die ruis te merken bij afdrukken op het normale formaat?
Is de beeldstabilisator ok?
Sommige vertellen ook dat er na een aantal maanden problemen komen bij " de knoppen". Heeft hier nog iemand probs mee gehad?
Waar kan ik dit toestel eens in de hand nemen? Liefst omgeving Vlaams Brabant.
Is hij snel? Mensen blijven nu eenmaal niet stilzitten, zeker kinderen niet.
Kan ik ergens foto's terugvinden getrokken met dit toestel?
Kan ik ergens een idee krijgen van de tele mogelijkheid van dit toestel aan de hand van getrokken foto's?
Bedankt voor jullie reactie.
Ik wil een camera waar ik vooral mee zal werken om kinderen en mensen algemeen te trekken. Binnen en buiten.Later wil ik me ook op macro fotografie toespitsen.
Eerder werd mij de fz50 aangeraden, ook nog andere toestellen, maar om de één of andere reden, gaat mijn voorkeur naar dit toestel. Vooral de draairing aan de lens vind ik een enorm pluspunt.
Ik weet dat er al veel over dit toestel is verteld.
Mijn vraag gaat specifiek naar de gebruikers van dit toestel.
Ik lees dat er heel wat ruis zo zijn bij het trekken bij hogere iso waarden.
Is die ruis te merken bij afdrukken op het normale formaat?
Is de beeldstabilisator ok?
Sommige vertellen ook dat er na een aantal maanden problemen komen bij " de knoppen". Heeft hier nog iemand probs mee gehad?
Waar kan ik dit toestel eens in de hand nemen? Liefst omgeving Vlaams Brabant.
Is hij snel? Mensen blijven nu eenmaal niet stilzitten, zeker kinderen niet.
Kan ik ergens foto's terugvinden getrokken met dit toestel?
Kan ik ergens een idee krijgen van de tele mogelijkheid van dit toestel aan de hand van getrokken foto's?
Bedankt voor jullie reactie.
Comment