Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 350D set voor 399 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 350D set voor 399 euro

    Merci voor de felicitaties, altijd leuk als anderen je warm onthalen.

    Wat mijn dag nog leuker maakt na deze overstap, is dat er een foto van mij, gemaakt met mijn oud en vertrouwd toestel, gepubliceerd staat op Megapixel.net.

    Macro witte vlinder
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

    Comment


    • #17
      Re: Canon 350D set voor 399 euro

      Oorspronkelijk geplaatst door bartdevijfde Bekijk bericht
      Pfiew, das wel een héél scherpe prijs!!

      Heeft er iemand meer info over deze actie?

      Op de site is niks te vinden en na wat gegoogel

      ben ik niet veel wijzer.

      Alvast bedankt he!

      Grtz

      Na 2 seconden googelen http://www.saturn.be/promo/folder_nl

      Comment


      • #18
        Re: Canon 350D set voor 399 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door Netebuk Bekijk bericht
        Wel, bij mijn weten stond dat er woendag nog niet op
        Canon

        Comment


        • #19
          Re: Canon 350D set voor 399 euro

          Voor de liefhebbers...ze hebben nog een mooie voorraad van dit toestel bij Saturn aan die 'scherpe prijs'.
          Canon 30D + Canon 17-85 f/4-5.6 IS USM
          Samsung Pro815
          http://www.jovanholder.be

          Comment


          • #20
            Re: Canon 350D set voor 399 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door Jo_1979 Bekijk bericht
            Voor de liefhebbers...ze hebben nog een mooie voorraad van dit toestel bij Saturn aan die 'scherpe prijs'.
            Lijkt me sterk, de dag nadat de winkel is open gegaan waren ze al allemaal weg, zelfs de showroom modellen waren verdwenen.

            Maar soit, nieuwe levering waarschijnlijk en allicht een blijvende prijs wetende dat ze zo de deur uit vliegen (vlogen).
            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

            Comment


            • #21
              Re: Canon 350D set voor 399 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
              Lijkt me sterk, de dag nadat de winkel is open gegaan waren ze al allemaal weg, zelfs de showroom modellen waren verdwenen.

              Maar soit, nieuwe levering waarschijnlijk en allicht een blijvende prijs wetende dat ze zo de deur uit vliegen (vlogen).
              Ik ben er zaterdagnamiddag (+-15uur) geweest, en er stonden er nog een pak zenne.. Ik verschoot ook van de prijs. Was bijna in de verleiding geraakt...

              Comment


              • #22
                Re: Canon 350D set voor 399 euro

                even een vraagje:
                wat zouden de 'experts' ;-) aanraden als een beginneling moest kiezen tussen deze camera en de nikon d40 (iemand die dus niet echt van plan is veel lenzen te kopen dus geen motor in de body is niet belangrijk)
                Prijzen zijn ongeveer gelijk
                wat wel van belang is:
                is de fotokwaliteit direct uit de camera (zo weinig mogelijk pp),
                een camera die een eenvoudige leercurve heeft
                en goede low light fotografie met weinig ruis (is de nikon iets beter in dacht ik?)
                Alvast bedankt!

                ps: iemand die misschien de prijs van de nikon d40 bij saturn gezien heeft? ze zeggen geen prijzen per telefoon...

                Comment


                • #23
                  Re: Canon 350D set voor 399 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                  even een vraagje:
                  wat zouden de 'experts' ;-) aanraden als een beginneling moest kiezen tussen deze camera en de nikon d40 (iemand die dus niet echt van plan is veel lenzen te kopen dus geen motor in de body is niet belangrijk)
                  Prijzen zijn ongeveer gelijk
                  wat wel van belang is:
                  is de fotokwaliteit direct uit de camera (zo weinig mogelijk pp),
                  een camera die een eenvoudige leercurve heeft
                  en goede low light fotografie met weinig ruis (is de nikon iets beter in dacht ik?)
                  Alvast bedankt!

                  ps: iemand die misschien de prijs van de nikon d40 bij saturn gezien heeft? ze zeggen geen prijzen per telefoon...
                  Maakt niet veel verschil, gelijkwaardige toetsellen. Feit dat je het vraagt betekend dat je geen voorkeur hebt. Pak vast en zie wat het beste in je hand ligt, of laat het afhangen van de prijs.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon 350D set voor 399 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
                    Lijkt me sterk, de dag nadat de winkel is open gegaan waren ze al allemaal weg, zelfs de showroom modellen waren verdwenen.

                    Maar soit, nieuwe levering waarschijnlijk en allicht een blijvende prijs wetende dat ze zo de deur uit vliegen (vlogen).
                    Vandaag (16 november) nog eens binnengestapt, er was weer een voorraad binnen voor de zelfde prijs (399 euro)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon 350D set voor 399 euro

                      hallo,
                      ben een beginner wat betekend USM

                      froeke

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon 350D set voor 399 euro

                        Ik ben op zoek naar een nieuw toestel en had de Panasonic FZ18 op het oog. Maar als ik nu de prijs van deze Canon zie begin ik te twijfelen.
                        Is de 350D eigenlijk geschikt voor iemand die zijn eerste stappen zet in de wereld van de forografie? Een beetje raad is meer dan welkom.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon 350D set voor 399 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door krauser Bekijk bericht
                          Ik ben op zoek naar een nieuw toestel en had de Panasonic FZ18 op het oog. Maar als ik nu de prijs van deze Canon zie begin ik te twijfelen.
                          Is de 350D eigenlijk geschikt voor iemand die zijn eerste stappen zet in de wereld van de forografie? Een beetje raad is meer dan welkom.
                          Absoluut!! als die iemand iets "meer" wil dan kompakt is het een ideale keuze!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon 350D set voor 399 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door krauser Bekijk bericht
                            Ik ben op zoek naar een nieuw toestel en had de Panasonic FZ18 op het oog. Maar als ik nu de prijs van deze Canon zie begin ik te twijfelen.
                            Is de 350D eigenlijk geschikt voor iemand die zijn eerste stappen zet in de wereld van de forografie? Een beetje raad is meer dan welkom.
                            Wel even bekijken welk budget je er voor over hebt.
                            Om hetzelfde te kunnen doen met een SLR als met de FZ18 zal je extra lenzen nodig hebben en die kosten geld.

                            bv.: Macrofotografie, Tele-bereik...

                            Als je bereid bent te investeren en te leren...is 399 euro voor een 350D niet veel.
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon 350D set voor 399 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door krauser Bekijk bericht
                              Ik ben op zoek naar een nieuw toestel en had de Panasonic FZ18 op het oog. Maar als ik nu de prijs van deze Canon zie begin ik te twijfelen.
                              Is de 350D eigenlijk geschikt voor iemand die zijn eerste stappen zet in de wereld van de forografie? Een beetje raad is meer dan welkom.
                              Zoals steeds, moet je eerst uitmaken welke aspecten belangrijk voor je zijn. Elders in dit forum (zoek eens op "FZ18") heb ik alvast vermeld waarom ik recent een FZ18 aanschafte, waarvan ik tot op heden nog geen spijt heb gehad.

                              DSLRs zijn uiteraard het neusje van de zalm qua kwaliteit en mogelijkheden, maar de nadelen (prijs, gewicht, afmetingen, complexiteit, stofgevoeligheid, gejongleer met lenzen, ...) moet je ook in overweging nemen. Succes met je zoektocht !

                              Een fotograaf is als een kunstenaar : niet iedereen vat zijn/haar onderwerp ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon 350D set voor 399 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht

                                Als je bereid bent te investeren en te leren...is 399 euro voor een 350D niet veel.
                                maar een tweedehands 400D kan ook wel heel interessant zijn, deze is wel een heel pak beter dan de 350D

                                ik heb hier paar maand geleden nog een 400D kit met grip en kitlens met paar duizend clicks op de kop kunnen tikken voor 450 euro
                                5DmkIII en wat glas

                                Comment

                                Working...
                                X