Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil een hybride camera aanschaffen voor mijn echtgenote. We twijfelen nu ts 2 toestellen. Op het internet vind ik echter geen testresultaten terug van de sony cybershot. Kan iemand me een gouden raad geven?
Alvast bedankt
Als ik die reviews lees, dan moet ik ofwel een fantastisch fotograaf zijn (wat ik niet ben) ofwel een gelukzak zijn dat ik een goede versie van het toestel heb
ja ik hoor dat altijd graag zeggen ... maar met een lullig toestel maakt niemand goede fotos, daar kan je vergif op innemen .. en ik denk dat TICOR een goed exemplaar heeft maar wat ik van de H9 gezien heb daar zit toch een reukje aan .. misschien hebben ze het stiekum gepatcht in de nieuwere reeksen .. van mijn H5 daarentegen ben ik nog steeds razend tevreden
FWIW
Comment