Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200, wat zeggen ze Ruis ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D200, wat zeggen ze Ruis ????

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
    Hier hetzelfde, wat is er nu mis met hogen ISO te gebruiken als je dat nodig hebt? Als ik foto's neem op een concert zit ik ook altijd op 1600 soms zelfs 3200. Ze mogen het daar eens komen voordoen met een sluitertijd van 30sec en iso 100
    Zoiets bedoel je dus :

FinePix S5 Pro, 1/10 sec, F3,8,
    ISO: 3200 en gemaakt met de Tamron 18-250, los uit de hand en geen ruis verwijderd.

There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Francis, knappe prestatie die je hier neerzet met de fuji, maar concertfotografie is iets compleet anders dan een statisch beeld zoals in jou foto. iso 3200 ok, maar een sluitertijd van 1/10 sec op een concert ?
      Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Ik begin zo de indruk te krijgen dat geen enkele fotograaf meer wil werken ónder de 3200 Iso.
        Voor concertfotografie gebruikte ik vroeger 6400 asa en nu ben ik terug naar 2500 max, dus......
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X