Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik Zoek Een Compact En Toch Niet Ingewikkeld Toestel.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik Zoek Een Compact En Toch Niet Ingewikkeld Toestel.

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
    Ik de S5 omwille van de zoom, goeie filmopnamen in stereo (voor sommigen belangrijk dus geef ik het maar mee), image quality, en het toestel ligt goed in de hand. Dit is mijn mening hé, anderen hebben misschien een ander idee.

Bedankt voor u reaktie . Maar door steeds weer te bladeren en te herbladeren zie ik op den duur echt niemeer wat ik kopen moet .
    Ik weet immers wel uit alle reaktie's en meningen dat een compact enkel bedoeld is om binnenshuis en bij mooi weer enkele kiekje te nemen voor de rest mag je er niet meer van verwachten.
    Zit even vast nu , en als ik na dit alles heel eerlijk mag zijn heb ik mogelijks al spijt dat ik mijn splintrnieuwe DSRL - NIKON D70s verkocht heb. Ok , ik kon niet overweg met al die instellingen , maar moglijks heb ik te vroeg de moed opgegeven en had ik beter ( indien dit bestaat en mogelijk is ) wat meer moeten en durven vragen of lessen genomen, al waren het maar enkele uurtjes per week , wie weet met iemand die veel geduld heeft en het wilt doen , kon ik mogelijks geleerd hebben om ermee te werken . ( d70s )
    Ik wil toch nog even wachten en wie weet komt er een onverwachtse oplossing in de vorm van iemand die de tijd en het geduld wilt opbrengen om mij te leren omgaan met een dsrl , want toen ik de foto's zag van " black bandit " tjaaaaaa daar kon ik alleen maar van dromen maar ik veronderstel dat onze vriend " Bandit " ook niet alles heeft geleerd in èèn dag , week en maand , net als ze Rome niet hebben gebouwd in een dag .

ik laat zeker weten wat mijn keuze zal worden
    Nogmaal dank voor alle reaktie's en meningen over mijn vraag betreffende een " COMPACT "

bedankt en tot heel gauw hoop ik.

een extra woordje van dank aan " black bandit " want deze persoon was steeds bereid om een antwoord of helpende info te geven op al mijn vragen , vandaar hartelijke dank bandit ( de andere personen eveneens hartelijke dank.)

vrienelijke groeten,

Beginnerke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beginnerke Bekijk bericht
      Zit even vast nu , en als ik na dit alles heel eerlijk mag zijn heb ik mogelijks al spijt dat ik mijn splintrnieuwe DSRL - NIKON D70s verkocht heb. Ok , ik kon niet overweg met al die instellingen , maar moglijks heb ik te vroeg de moed opgegeven en had ik beter ( indien dit bestaat en mogelijk is ) wat meer moeten en durven vragen of lessen genomen, al waren het maar enkele uurtjes per week , wie weet met iemand die veel geduld heeft en het wilt doen , kon ik mogelijks geleerd hebben om ermee te werken . ( d70s )
      Waarom schaft een beginnerke dan meteen een D70S aan vraag ik me af Volgens mij is fotograferen met de D70s helemaal niet moeilijk. Op auto zetten en schieten maar
      Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
        Waarom schaft een beginnerke dan meteen een D70S aan vraag ik me af Volgens mij is fotograferen met de D70s helemaal niet moeilijk. Op auto zetten en schieten maar
        Ten eerste : had ik gedacht dat het eenvoudiger was , ten tweede : zoals je zelf zegt op automatisch en kiekjes nemen ipv schieten , klinkt al wat beter he kiekvogel !!!! ten derde is zo'n toestel feitelijk niet gemaakt om op automatisch te staan , er zijn veel meer mogelijkheden mee , en ten vierde : indien ge niet geschoten had , maar beter gelezen had , dan las je dat ik er eigenlijk spijt van heb dat ik het toestel al weggedaan heb .
        Zo meneer kiekvogel, bij deze hoop ik , een antwoord te hebben gegeven op u ........................ vragen en opmerkingen . Niet iedereen SCHIET er in /op het wilde weg mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beginnerke Bekijk bericht
          Ten eerste : had ik gedacht dat het eenvoudiger was , ten tweede : zoals je zelf zegt op automatisch en kiekjes nemen ipv schieten , klinkt al wat beter he kiekvogel !!!! ten derde is zo'n toestel feitelijk niet gemaakt om op automatisch te staan , er zijn veel meer mogelijkheden mee , en ten vierde : indien ge niet geschoten had , maar beter gelezen had , dan las je dat ik er eigenlijk spijt van heb dat ik het toestel al weggedaan heb .
          Zo meneer kiekvogel, bij deze hoop ik , een antwoord te hebben gegeven op u ........................ vragen en opmerkingen . Niet iedereen SCHIET er in /op het wilde weg mee
          Nou nee 1
          Was er weinig keuze. Waren er geen eenvoudiger en goedkopere camera's verkrijgbaar Waren die niet voldoende Goedkoper en simpel, meer had je toch niet nodig Of dacht je snel bij te kunnen leren
          Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
            Nou nee 1
            Was er weinig keuze. Waren er geen eenvoudiger en goedkopere camera's verkrijgbaar Waren die niet voldoende Goedkoper en simpel, meer had je toch niet nodig Of dacht je snel bij te kunnen leren
            Beste Kiekvogel ,

Inderdaad dacht ik heel vlug te leren maar dat was totaal verkeerd . Nu , ik heb vandaag een van de laatste overblijvende Nikon's gekocht , een Nikon D70s - kit 17-80 mm ( wel een nieuwe ), hoop dat ik veel kan en mag leren want ik ben er totaal een leek in en geef dat eerlijk toe . Dus moet ik vanaf de eerste stap beginnen en zo stap per stap iets bijleren en veel geduld hebben. Maar ik hoop dat ik veel van jullie mag leren . Black Bandit , een 40D , lag te ver boven mijn budget en ik durf dat gerust zeggen , maar hoop met de D70s ook wel mooie kiekjes te kunnen nemen en ook zo de ene instelling na de ander te leren kennen en ermee leren omgaan.
            Zo, ik hoop dat u en vele anderen mij willen helpen want ben een echte leek . Dus een echte BEGINNER

Vriendelijke groeten,

Beginnerke

Comment

Een goede cursus is echt ook een goed begin... Of een boek halen bij de boekhandel. Bij zo'n dumpshop zijn ze echt niet duur en het basis principe blijft gelijk... Ik leer nog elke dag bij.. en ik fotografeer nu ongeveer 5 jaar. Vooral op het gebied van nabewerking is erg veel mogelijk. De Nikon D70S is een goede camera waarmee je zeker heel mooie resultaten kunt behalen. De enige factor die je nu nog in je weg zit is je eigen kunde. Maar dat valt te behelpen door veel te oefenen, jezelf in te lezen en foto's te posten waarna je commentaar krijgt. Ook kun jezelf commentaar gaan geven. Ik heb gemerkt dat juist naar het werk van anderen kijken mijn eigen fotografie verbeterd heeft. Ik wens je veel plezier met je hobby. Niet direct teleurgesteld zijn als het even niet goed gaat. Ervan leren en de volgende keer proberen dat wat je hebt geleerd toe te passen.

Veel plezier en succes met je hobby,
              Bart

Comment

Working...
              X