Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongepubliceerde D3 foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ongepubliceerde D3 foto

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Je loopt dan nu ook met de beste camera rond hé. En na wat ik van de alpha 700 gezien heb (zelf getest dit weekiende), en ervan uitgaande dat de sensor en gedragingen van... redelijk gelijk zullen zijn met de d300, vrees ik dat ik echt op de 5dmkII moet wachten. Tenzij, misschien, de 3d. Maar voor mij is dat niet realistisch. Als ik nu 3000 foto's per jaar maak, waarvan er 300 keepers zij, en ik schrijf 600€ body per jaar af, kost elke foto me al bijna 2€ aan body alleen. En ik spreek niet van een 3d!! Het moet een hobby blijven hé ;-)

En ja, die riem schreeuwt, steel mij, ik loop nooit met een merkriem rond, om 2 redenen, 1 het merk interesseert me geen bal en ik maak geen reklame voor fabrikanten (die betalen me ook niks daarvoor), en 2 zo weinig mogelijk laten zien dat het duur spul is ;-)
    Als je inderdaad maar 300 keepers hebt per jaar, zou ik echt geen andere cam kopen.Het is een groot verschil als je natuurlijk 5000 blijvers hebt, waarvan er ook nog 3000 betaald worden door klanten, in bruidsreportages, product, modellen reportages etc.

Marco
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Daar heb je een punt - de geheimhouding neemt lachwekkende vormen aan. Bovendien ligt hij in november in de winkels (althans dat belooft Nikon ons).
      heb vorige maand al een fotograaf van L'equipe zien rondlopen met 2x D3 rond zijn nek op den voetbalmatch.
      www.loft6.be

Comment

Hier een verslag van een fotograaf die in Osaka een D3 heeft getest. Hij is blijkbaar wel in zijn nopjes over de camera
        The Leica Sofort 2 Burton Edition delivers premium design and hybrid convenience—but at twice the price of competitors, is it luxury or just Leica branding?
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          En ja, die riem schreeuwt, steel mij, ik loop nooit met een merkriem rond, om 2 redenen, 1 het merk interesseert me geen bal en ik maak geen reklame voor fabrikanten (die betalen me ook niks daarvoor), en 2 zo weinig mogelijk laten zien dat het duur spul is ;-)
          Ik moet toegeven: zonder die riem ziet die camera er meteen een heel stuk minder duur uit ja...
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Working...
          X