Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Met het gekozen toestel zou ik natuur foto's willen trekken, af en toe een macro vastleggen en vakantie foto's en familiefoto's van op afstand maken.
Trek niet zo graag van kort bij word te veel geposeerd,wat af en toe wel eens kan maar nie te veel.
Wil scherpe foto's met weinig ruis en goede kleuren.
Eventueel een ander toestel mag ook als dit beter is dan de drie vernoemde modellen.
Met het gekozen toestel zou ik natuur foto's willen trekken, af en toe een macro vastleggen en vakantie foto's en familiefoto's van op afstand maken.
Trek niet zo graag van kort bij word te veel geposeerd,wat af en toe wel eens kan maar nie te veel.
Eventueel een ander toestel mag ook als dit beter is dan de drie vernoemde modellen.
ik hoop veel te kunnen bij leren
waar gaat je belangstelling naar uit, bedoel wat wil je zoal vastleggen??
grt,bouk.
FYI .. Ik heb een Sony H5 en ik denk dat die beter is dan de H9 ..
Ik ben daar dus heel erg tevreden over vooral omdat ze heel goed overweg kan met intens rood en intens geel, kleuren waar heel veel digitale cameras ferm veel problemen mee hebben
setje fotos op http://the-parodia.net/1306/
FWIW
Hoe maakt u foto's in het donker met de canon s5??? Met een flitser of hoge iso??? Hoe doet u dit?
Is dit een vraag over een specifieke foto van mij of een vraag in het algemeen?
In het algemeen probeer ik hoge iso waardes te voorkomen (max: 800)
liever ga ik voor een langere sluitertijd maar als het onderwerp niet ver weg is gebruik je natuurlijk de flits.
Comment