Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuwe camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop nieuwe camera

Oorspronkelijk geplaatst door Kiekvogel Bekijk bericht
    De Nikkor kitlens en de Canon kitlens zijn qua prestaties bijna gelijk
    Het groene smoeltje zegt genoeg
    Maar of je dat als beginner gaat merken ?
    Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
      Het groene smoeltje zegt genoeg
      Maar of je dat als beginner gaat merken ?
      Tja, iedereen is als beginner gestart, niet? Mijn bedoeling is om een degelijk toestel aan te kopen met een correcte lens waar ik toch wel de eerste 2 jaar mooie opnames kan maken (vanaf dan kan ik gerust eens uitkijken naar ander materiaal)....en idd dat zal ook wel lukken met deze kitlenzen want het verschil zal IK waarschijnlijk toch niet merken als beginner. Ik veronderstel dat er hier een aantal "kenners" op het forum zitten die mij wel op de goede weg kunnen zetten

Alvast bedankt aan zij die hier reeds interessante info gepost hebben
      Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

Comment

Heb knoop doorgehakt en de Canon EOS 400D + kitlens gekocht. Ik denk als beginner moet dit volstaan. Bedoeling is om het toestel eerst een beetje te leren kennen (samen met de cursus waar ik voor ingeschreven ben) en dan eens proberen iets te posten.
        gr,
        Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

Comment

in iedergeval van harte met de aankoop en hoop dat je er veel fotoplezier aan mag beleven.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X