Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pas realiseerde ik me dat ik al over de 50.000 foto's zit met mijn oude trouwe canon 10D.
Weet iemand tot hoeveel die normaal gesproken (of gemiddeld) mee gaat?
Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro
Ehm, 50.000 geloof ik
Maar ik geloof niet dat ze dat ergens officieel claimen zoals de 100.000 van de 40D bvb (en da's dan nog maar een indicatie)
En mss gaat hij ook wel tot dat aantal door he, 't is maar een gemiddelde...
maar ik zou toch niet 100% vertrouwen in je toestel meer steken (stel hij begeeft het net in het begin van een reis of evenement)
ik zou alvast uitkijken naar een vervang/backuptoestel
Bedankt!
Ik had al gegoogled en dat valt niet mee met al die resultaten.
Inderdaad schijnt het 50.000 te zijn, alhoewel het volgens mij erg verschilt per gebruiker
Olympus Om-d e-M1 Mark II, M.Zuiko Pro 12-40 F/2.8, M.Zuiko Pro 40-150 F/2.8, 1.4 converter, M.Zuiko 60mm F/2.8 macro
Comment