Hoi, ik lees meer en meer dat je best je toestel in Nederland kunt kopen (prijsvoordelig) maar op sommige sites staat er uitdrukkelijk "NEDERLANDS MODEL". Is er dan een verschil met het belgische of heeft dit een andere betekenis ?? Heeft er iemand ervaring met de site http://www.bestekeus.nl, het is niet de allergoedkoopste (€758) maar je kunt er wel onder rembours bestellen terwijl de goedkoopste (€ 723) site die ik gevonden heb voorafbetaling vereist in Nederland wat ook niet altijd gemakkelijk is ( kredietkaart zou nog gemakkelijker zijn vindt ik). Alvast bedankt voor de replys
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fuji s602
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
nee, er is slechts 1 model. heeft waarschijnlijk betrekking op handleiding e.d.
-
Hi,
Kijk eens op www.goedkoopste.nu € 707, betaling onder rembours mogelijk... of een dagje Haarlem plannen (kan je meteen de cam testen, Haarlem is nl erg mooi ) en langs gaan. Ik heb er afgelopen vrijdag mijn Canon G3 gekocht en ben uitermate tevreden met de getoonde service.
Gr,
Finn
Comment
-
Originally posted by Finn
Hi,
Kijk eens op www.goedkoopste.nu € 707, betaling onder rembours mogelijk... of een dagje Haarlem plannen (kan je meteen de cam testen, Haarlem is nl erg mooi ) en langs gaan. Ik heb er afgelopen vrijdag mijn Canon G3 gekocht en ben uitermate tevreden met de getoonde service.
Gr,
Finn
Spread the word and have fun
Comment
-
Weet niet of ze ook naar Belgie sturen. Binnen NL zijn de verzendkosten € 12.95
Stuur anders ff een mail naar: info@goedkoopste.nu Ik ben ervan overtuigd dat ze snel zullen reageren.
Succes,
Finn *die niet bij goedkoopste.nu werkt maar gewoon erg blij is met de geboden service *
Comment
-
Originally posted by tom314
nee, er is slechts 1 model. heeft waarschijnlijk betrekking op handleiding e.d.
Dus ik vermoed dat ze hier het Europese model bedoelen
Comment
-
-
Op deze site kun je niet bestellen vanuit België.
Originally posted by Finn
Weet niet of ze ook naar Belgie sturen. Binnen NL zijn de verzendkosten € 12.95
Stuur anders ff een mail naar: info@goedkoopste.nu Ik ben ervan overtuigd dat ze snel zullen reageren.
Succes,
Finn *die niet bij goedkoopste.nu werkt maar gewoon erg blij is met de geboden service *
Spread the word and have fun
Comment
Comment