Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuw statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aankoop nieuw statief

Wie weet waar ik best kan winkelen in regio Leuven voor de aanschaf van een statief?

Bij mij in de streek zijn er enkel kleine foto-shops met de keuze tussen één of géén statief

Ik heb niet de tijd (noch de moed) om elke fotowinkel in Leuven langs te lopen, daarom graag wat info.

Alvast bedankt!
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar ik vermoed dat de Fnac toch wat te bieden heeft ?
    Saluti,

Pascal

Comment

Originally posted by Hombre
      Wie weet waar ik best kan winkelen in regio Leuven voor de aanschaf van een statief?
      Helemaal vooraan op de Tiensesteenweg is er een vrij grote zaak waar ze in elk geval enkele Manfrotto's hebben. In totaal stonden er toch een tiental verschillende modellen (ook van andere merken). Vrij veel keuze dus.
      Maar... uiteindelijk heb ik gewoon online gekocht (www.ac-foto.de) wegens veel goedkoper. In Leuven was de prijs voor statief zonder kop excl. btw al bijna zo duur als bij AC Foto INCL. kop en INCL. btw.

Henk

Comment

Originally posted by Hombre

Bij mij in de streek zijn er enkel kleine foto-shops met de keuze tussen één of géén statief

Ik heb niet de tijd (noch de moed) om elke fotowinkel in Leuven langs te lopen, daarom graag wat info.

Alvast bedankt!
        Fotokar in de Diestsestraat.
        Statieven die ze niet op voorraad hebben, zijn meestal binnen de week in de winkel.

Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Hombre: 'k heb zelf een Velbon CX540
          en ben er content van
          heb em al jaren
          prijs weet ik niet meer
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ben eens gaan kijken bij Fotokar, maar daar is de keuze zeer beperkt.
            Dan maar naar Mic Mertens. Zowat een dozijn statieven om uit te kiezen.
            Voor de geïnteresseerden: het is een Velbon D-600 geworden.

Misschien een overkill voor mijn CP, maar mogelijk komt die nog van pas voor de Canon of Nikon 20 megapixels

Nog eens bedankt voor de tips!
            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
            X