Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive2 laten vallen ... (update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by Dirtyharry71
    wie heeft er hier al iets teruggezonden naar PIN op eigen kosten ?
    met gewone post(aangetekend ?) of via DHL ?

ga dus enkel de unit zonder disk terugsturen
    deze weegt 154gr

ga morgen es vragen hoeveel da kost via airmail en wat de leveringstijd is
    Misschien al wat late reactie, maar ik heb mijn volledige IT deze zomer naar PIN teruggezonden met de gewone Post, aangetekende 'snelle' zending. Ongeveer 10 Euro kosten, en na 6 dagen bij PIN. Drie dagen later een nieuwe bij mij thuis.
    greetings,
    Erik

Comment

kan iemand de url nog eens posten van die "ongeloofelijke" pin, dan ga ik daar zeker ook eens een kijkje nemen ...
      Do or Do Not - There is no try ...
      www.giantpat.be

Comment

En voila...

http://www.powerinnumbers.com.au/

Comment

@EN: heb em deze middag verstuurd in een postpack, priorzending en aangetekend; ze zeggen 4 à 7 dagen leveringstijd
          kostte 9,21€
          via hun expresspost kostte dat 44€
          via DHL was 't 104€
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
            reply van Vasa:
            That's quite ok, and pleasure - I am sure you will tell lot of people to buy from us, and that is how we are going to make more sales. We help you and you help us.

Vasa, da's nen toffe gast
            Die Vasa zwemt ongetwijfeld in het geld. Ondanks zijn superscherpe prijzen. Moest hij krap bij kas zitten, zou hij dit zeker niet doen. Maar door zijn gunst maakt hij natuurlijk mooie reclame en getuigt hij nogmaals van een uitstekende service. Als ik beslis iets te zullen kopen van groot geheugen of x-drive zal het zeker bij hem zijn!

Comment

[/quote]

Die Vasa zwemt ongetwijfeld in het geld.
              [/quote]

Het is hem van harte gegund

Comment

<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Allé, heb mij ook maar n'n X-drive II 20 Gig. besteld. De Vasa kan er maar goed bij varen.
                Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                X