Tijdens mijn vakantie heb ik het matglas van mijn 400d verknoeid. Met het te snel willen wisselen van lens is er wat vuil op terecht gekomen. Ik heb het eerst willen wegblazen met de peer, maar toen dit niet lukte ben ik zo dom geweest om met het borsteltje (dat bij de peer zit) te gebruiken. Resultaat allerlei kleine zwarte stofjes op het matglas. Gelukkig zie je die niet op de foto's maar prettig werken is toch anders.
Nu heb ik hier op het forum eens gelezen dat je zo'n matglas kan vervangen (het kost bovendien erg weinig), alleen heb ik geen idee waar je het kan bestellen (op website of in winkel). Om het nu nog te reinigen is het te vuil geworden, denk ik, ik heb het ook gekrast geloof ik. Dus als iemand weet waar je zoiets kan bestellen...
Nu heb ik hier op het forum eens gelezen dat je zo'n matglas kan vervangen (het kost bovendien erg weinig), alleen heb ik geen idee waar je het kan bestellen (op website of in winkel). Om het nu nog te reinigen is het te vuil geworden, denk ik, ik heb het ook gekrast geloof ik. Dus als iemand weet waar je zoiets kan bestellen...
Comment