Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TRUST 730S LCD Powercam zoom.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TRUST 730S LCD Powercam zoom.

    Heeft iemand deze camera,en kan je me vertellen wat je bevindingen over deze camera zijn?Ben eventueel van plan de Aiptek pocketcam 3.1 te kopen(Lidl,zou terug binnen komen eind april of begin mei))en deze is identiek aan de trust camera maar het is zeer moeilijk om gebruiks bevindingen van de Aiptek te vinden,laat staan enkele genomen foto's.
    Kan er eventueel iemand mij een aantal foto's die met deze trust camera zijn genomen doorsturen?Indien het niet te veel gevraagd is eventueel op gewone resolutie(1600X1200) en op geinterpoleerde resolutie.Alvast bedankt.

    Peter

  • #2
    Originally posted by Peter II
    Heeft iemand deze camera,en kan je me vertellen wat je bevindingen over deze camera zijn?Ben eventueel van plan de Aiptek pocketcam 3.1 te kopen(Lidl,zou terug binnen komen eind april of begin mei))en deze is identiek aan de trust camera maar het is zeer moeilijk om gebruiks bevindingen van de Aiptek te vinden,laat staan enkele genomen foto's.
    Kan er eventueel iemand mij een aantal foto's die met deze trust camera zijn genomen doorsturen?Indien het niet te veel gevraagd is eventueel op gewone resolutie(1600X1200) en op geinterpoleerde resolutie.Alvast bedankt.

    Peter
    Je weet toch wel dat het geen 3 megapixel is, chip is 3 Megapixel en wordt door interpollatie (werkt slecht) tot 3 opgekrikt.
    Voor iets meer heb je echt merk camera's van 2 megapixel.

    Comment


    • #3
      wegblijven peter. Ken genoeg mensen die zeer goedkoop een camera van die soorten kopen, om dan even daarna het ding toch maar weer weg te doen..

      kijk eens naar 2MP's van canon, fuji, hp.. betaalbaar EN goed.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        En voor 10x15 afdrukken is 2mp méér dan voldoende!

        Je mag van zo'n supergoedkoop toestel geen superfoto's verwachten hé. Dat is goed voor huis-, tuin- en keukenfoto's maar voor het serieuzere werk missen ze de capaciteiten!!

        Comment

        Working...
        X