Discussies rond sensordesign binnen de nieuwe generaties van canon en nikon (of andere ) kunnen hier verder gezet.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sensor design
Collapse
X
-
-
Re: sensor design
Een zeer goed boek met info over D70. Je kan mij eventueel contacteren indien je geïnteresseerd bent. De boeken zijn ook beschikbaar voor andere toestellen.
Stuart A Taylor: CCD and CMOS Imaging Array Technologies Technology Review (1998)
Adobe: Understanding Digital RAW Capture
Microscopyu: Introduction to Charge-Coupled Devices (CCDs)
Ting Chen: Digital Camera System Simulator and Applications (Phd thesis, 2003)
ISET - Image System Evaluation Toolkit Matlab software met volledige simulatie van een digitaal camera systeem. Op de website is veel info te vinden (check manual, publicaties, ...). De software kan gratis uitgetest worden voor 30 dagen (heb je wel Matlab voor nodig)
Pib
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paint.It.Black Bekijk berichtEen zeer goed boek met info over D70. Je kan mij eventueel contacteren indien je geïnteresseerd bent. De boeken zijn ook beschikbaar voor andere toestellen.
Stuart A Taylor: CCD and CMOS Imaging Array Technologies Technology Review (1998)
Adobe: Understanding Digital RAW Capture
Microscopyu: Introduction to Charge-Coupled Devices (CCDs)
Ting Chen: Digital Camera System Simulator and Applications (Phd thesis, 2003)
ISET - Image System Evaluation Toolkit Matlab software met volledige simulatie van een digitaal camera systeem. Op de website is veel info te vinden (check manual, publicaties, ...). De software kan gratis uitgetest worden voor 30 dagen (heb je wel Matlab voor nodig)
Pib
Doe je beroepsmatig iets rond sensors?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk berichtBedankt ! Ik ga het allemaal eens goed doornemen.
Doe je beroepsmatig iets rond sensors?
Check je PM...
Pib
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk berichtJe wil zeggen canon en Sony
Je bedoelt dus Canon en So-Nikon.
Jan.
Comment
-
Comment