Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cp5700 eigenaars

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cp5700 eigenaars

Zou er iemand een paar foto's kunnen posten met beweging die gemaakt zijn in een vrij donkere omgeving, gemaakt met de cp 5700?

Foto genomen op een indoor carting met externe METZ flash.

Groeten,
    Bert
    Groeten,
    Bert

Comment

Bedankt!

Comment

Mijn 5700 is besteld, ik ben van plan het ijshockey in de zoeker te nemen... Deze beelden zijn veelbelovend *als het kartje op dat moment in beweging was... *
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

Comment

Mijn 5700 is besteld, ik ben van plan het ijshockey in de zoeker te nemen... Deze beelden zijn veelbelovend *als het kartje op dat moment in beweging was... *
          BE-Wommelgem

Comment

Ik heb gisteren van een kennis z'n CP 5700 geleend en daarmee de hele dag roeiboten gefotografeerd die in volle snelheid langs kwamen. Zelfs met een zoom van 8x waren de foto's nog Haarscherp !!!

Comment

ga eens naar http://members.chello.be/cr26466/index.html kijken en klik dan onderaan op de link PARTY en Colff Mix
              groeten

Comment

Euh... over de kwaliteit ga ik niet veel zeggen... De onderwerpen daarentegen...
                BE-Wommelgem

Comment

Originally posted by G. Niezink
                  Ik heb gisteren van een kennis z'n CP 5700 geleend en daarmee de hele dag roeiboten gefotografeerd die in volle snelheid langs kwamen. Zelfs met een zoom van 8x waren de foto's nog Haarscherp !!!
                  Euh... Roeiboten aan volle snelheid dus... Hopelijk was het een olympisch team...?
                  Sorry, ik ben de grappigste thuis dus geen aandacht aan geven...
                  Enige voorbeelden online???
                  BE-Wommelgem

Comment

de colff mix vind ik ook niet goed hoor, als ik iets tegen mijn zin moet doen dan merk je dat meestal goed ;-)

Originally posted by loloboy
                    Euh... over de kwaliteit ga ik niet veel zeggen... De onderwerpen daarentegen...

Comment

Working...
                    X