Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D40

Oorspronkelijk geplaatst door Boony Bekijk bericht
    Heb zelf al van 01/2007 een D40 met kitlens .
    Je zal zeker geen spijt hebben van je aankoop.
    Veel succes ermee.

Boony
    Ik hoop het, morgen snel even bellen en hem reserveren, misschien kan ik de camera dan morgen al afhalen.

Comment

Ik heb gisteren achter ne nieuwe d40 geweest.
      Ik heb al zitten zoeken maar ik kan iets niet vinden.
      Weet er iemand hoe ik kan terugvinden hoeveel kliks er al gemaakt zijn met het toestel?
      Het is ne nieuwen, maar ge weet maar nooit é.

Comment

Ik ben hem juist gaan halen, de 1e indrukken zijn heel positief, die camera ligt echt fantastisch goed in de hand
        Even de accu opladen en vanavond de eerste foto's nemen. O ja, ik heb de set van Rubens met de reinigingsset, 2Gb kaartje,... genomen (549 euro) en een UV-filter (20 euro). Binnenkort koop ik nog een Sandisk SD Ultra III/IV kaartje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Netebuk Bekijk bericht
          Ik heb gisteren achter ne nieuwe d40 geweest.
          Ik heb al zitten zoeken maar ik kan iets niet vinden.
          Weet er iemand hoe ik kan terugvinden hoeveel kliks er al gemaakt zijn met het toestel?
          Het is ne nieuwen, maar ge weet maar nooit é.
          Als je het toestel zo instelt dat hij bij de telling doorloopt en niet bij het leegmaken van de SD kaart telkens terug van 0 moet beginnen blijft hij gewoon doortellen.
          Nikon D40x 18-55 / 55-200VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
            Lees de handleiding eens door en speel eens met de f-stops (diafragma) in p stand dan wordt de rest automatisch door de camera berekend.
            Dan zal het toch wel lukken. Zeker als je een spiegelreflex gewend bent.
            Ja dat je de scherptediepte kan aanpassen door middel van de f-stops besef ik ook wel. Het probleem is dat ik met mijn analoog op de lenzen een kleurinstelling had (zodat ik voor het nemen van bv een macro opname al een idee heb van het scherpte/diepte bereik bij een bepaalde f-stop) en een scherptediepte knop tijdens het richten. De D40 heeft geen van beiden.
            Dat is dus een beetje gissen naar het resultaat neem ik aan?
            Nikon D40x 18-55 / 55-200VR

Comment

hallo ik heb een nikon d40 en ik ben er zeer tevrede over en mijn
              lensen die ik heb zijn 18/55 en 55/200 en 75/300 waar ik te vrede over ben
              mijn flisser is een sb-28
              groetjes pierre 160

Comment

Working...
              X