Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe prijslijsten Canon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe prijslijsten Canon?

Oorspronkelijk geplaatst door kurtsmets Bekijk bericht
    Nu ja, het was in Aken en we gaan daar regelmatig winkelen. En de service van de winkel vond ik heel goed. Dus zo ver is het niet voor mij, woon in Tongeren. Maar idd, als je verder woont is het wel minder interessant mss.
    Is die winkel toevallig Audiophilfoto in Aken?

Een lokale fotoboer heb ik hier in de buurt ook niet (woon in Voeren).
    En aangezien Tongeren en Aken even ver liggen van hieruit en er in Aken meer winkels zijn, is voor mij de keuze ook gemakkelijker.

Comment

Neen, het was een tamelijk klein winkeltje in het centrum. Ik weet de naam niet meer precies, het was foto .... en dan een naam erachter. Maar volgende week moet ik hem gaan halen. Dan kan ik eens terug kijken op het kasticket. Groetjes, Kurt.

Comment

Waar blijven die nieuwe prijzen nu?
        Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
        http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

Comment

Ik weet het ook niet. Volgens mij zoals ik al zei wou deze winkelier ons laten terugkomen om mss bij hel een toestel te kopen en dat hij dan iets van de prijs afdeed. Want ik heb hier, in nederland en in duitsland in verscheidene winkels geinformeerd hierover en niemand was op de hoogte hiervan. Maar ja, heb toch al bij al een goede prijs gekregen en ben heel tevreden tot nu toe over mijn aankoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThEScReW Bekijk bericht
            Waar blijven die nieuwe prijzen nu?
            Alleen de 29 nieuwe producten stonden daar in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtsmets Bekijk bericht
              Neen, het was een tamelijk klein winkeltje in het centrum. Ik weet de naam niet meer precies, het was foto .... en dan een naam erachter. Maar volgende week moet ik hem gaan halen. Dan kan ik eens terug kijken op het kasticket. Groetjes, Kurt.
              foto verstraeten ?
              Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Working...
              X