Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
limozke,
kan je misschien ook even stipuleren wat er 300 pond geprijsd is? Als jij zegt dat het dan in Engeland wel ZEER goedkoop is dan is dat fijn maar misschien is het handig als we zouden weten waarvoor de prijs is en dan onze eigen conclusies trekken ...
mvg,
Giant Pat
Do or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
wel kheb zopas verschillende calculators gebruikt en de prijs is precies niet meer zo gunstig het gaat om de nieuwe casio exilim z3, die staat 299£ in Engeland, anders ga ik eens over en weer naar ginder om die op te halen ma enkel als het zeeer gunstig is
Originally posted by limozke
wel kheb zopas verschillende calculators gebruikt en de prijs is precies niet meer zo gunstig het gaat om de nieuwe casio exilim z3, die staat 299£ in Engeland, anders ga ik eens over en weer naar ginder om die op te halen ma enkel als het zeeer gunstig is
Ik reken altijd 70BEF per pond. Het zou, om precies te zijn, iets minder moeten zijn dan dat.
Het zou mij verbazen dat je ginder dingen vindt die echt goedkoper zijn dan bv. Duitsland. Zo ja, laat het ons dan vooral weten.
Ik heb wel eens wat bij Jessops gekocht, maar vooral omdat ze dingen in stock hadden, niet omdat ze zo goed van prijs zijn. Ze doen trouwens price matching, maar ik vraag mij af hoe je dat als buitenlander bij online aankopen voor mekaar krijgt.
Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt Limozke maar het zou me verwonderen.
Sinds het GBP zo hoog staat t.o.v. de € is dit een geweldig duur land geworden voor ons
En inderdaad geen invoertaksen
Jo(han)
Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.
Comment