Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand NOMATICA?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kent iemand NOMATICA?

    Heeft er al iemand ervaring met online kopen bij http://www.nomatica.com ?
    Wat gebeurt er met de levering als je niet thuis ben, onze "normale" postbode zet alles bovenop de gemeenschappelijke brievenbus en daar heb ik wel wat schrik voor..

    Groetjes,

    IKKE
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

  • #2
    VERGETEN.. In andere topics heeft men twijfels over deze zaak... Leveringstijden, betalen op voorhand enz... Wat zijn alternatieven? Ik zie door het bos de bomen niet meer.

    Groetjes,
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #3
      Hallo loloboy,

      kijk eens op www.topfoto-online.de of op www.fotoking.de, volgens mij twee heel goedkope en toch betrouwbare zaken (alle, volgens enkele mensen op het forum toch)
      mvg,
      Bert
      D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Mijn dochter heeft (op aanraden van enkele collega's) een digitaal toestel besteld bij Nomatica. De bestelling verliep normaal, de betaling te kiezen met betaalkaart of via overschrijving. Ze koos voor betaalkaart (gaat sneller). Het transport gebeurt door een transportfirma, te kiezen uit 3 namen (hoe sneller hoe duurder). Eén dag later ontving ze een mail met de bevestiging van de bestelling en een code waarmee ze de bestelling kon volgen. Enkele dagen later, toen het toestel op transport zat, kreeg ze weer een mail en een code om het transport te volgen. We verwachten het toestel morgen of begin volgende week. Ik bericht er later opnieuw over.
        Gilbert
        Gilbert
        Olympus C4000Z

        Comment


        • #5
          www3.alternate.nl levert onder rembours in Belgie, mss kan deze helpen, www.ldlc-pro.be lijkt me ook erg goedkoop...
          http://users.pandora.be/ziod
          DigiCam Shopping help...

          Comment


          • #6
            Deze middag werd het toestel (Pentax) aan huis geleverd. Alle bestelde onderdelen zaten in de doos. Donderdagavond besteld, een week later vrijdag middag geleverd. Het enige minpunt: in de doos zit een Duitse handleiding. Misschien weet iemand raad??
            Gilbert
            Gilbert
            Olympus C4000Z

            Comment


            • #7
              Ik heb reeds 2x contact gehad met de mensen van topfoto-online. De "bestelling" is via mail (nederlands) doorgegeven. Ze zullen het materiaal tegen de 3 juni klaarleggen na bevestiging van de juiste prijzen.
              In de laatste mail spraken ze immers het toestel het laatste moment te bestellen voor de beste prijs. Dus daar heb ik nog een bevestiging over gevraagd.
              De antwoorden kwamen bijna direkt, eentje zelfs op zondagmorgen.
              Ik hou jullie op de hoogte! Veel schietplezier!
              IKKE
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment

              Working...
              X