Door mijn eigen stommiteit is nu mijn 1D om zeep.
Ik was mijn sensor aan het kuisen en heb de knop die er voor moet zorgen dat de sensor bloot blijft per ongeluk los gelaten.
Je kan het al wel raden zeker?
Als ik nu afduk om een foto te nemen komt er error op het schermpje en de sensor is niet meer te zien
Wat gaat dat wel niet kosten?
Ik was al langer aan het twijfelen of ik de 1D Mark III niet zou kopen.
Omdat het afleesschempje van de (oude)1D te klein voor me is.
Maar nu blijkt dat ik de 3 batterijen van mijn 1D niet zal kunnen gebruiken op de Mark III.
Nu dacht ik ,dan koop ik de 5D die is een stuk goedkoper,maar daar zal ik dan weer een grip bij moeten kopen en die kost ook 220 euro.
En nu nu weet ik het niet goed meer
De 5D is een stuk lichter maar daar kan ik evengoed geen EF-S lenzen op gebruiken
En ja, de 1D Mark drie is natuurlijk het neusje van de zalm
Maar is de meerprijs wel te rechtvaardigen ten op zichten van de 5D
Ik besef maar al te goed dat dit een luxe probleem is
Maar toch zou ik U mening graag weten.
Alvast bedankt.
Ik was mijn sensor aan het kuisen en heb de knop die er voor moet zorgen dat de sensor bloot blijft per ongeluk los gelaten.
Je kan het al wel raden zeker?
Als ik nu afduk om een foto te nemen komt er error op het schermpje en de sensor is niet meer te zien
Wat gaat dat wel niet kosten?
Ik was al langer aan het twijfelen of ik de 1D Mark III niet zou kopen.
Omdat het afleesschempje van de (oude)1D te klein voor me is.
Maar nu blijkt dat ik de 3 batterijen van mijn 1D niet zal kunnen gebruiken op de Mark III.
Nu dacht ik ,dan koop ik de 5D die is een stuk goedkoper,maar daar zal ik dan weer een grip bij moeten kopen en die kost ook 220 euro.
En nu nu weet ik het niet goed meer
De 5D is een stuk lichter maar daar kan ik evengoed geen EF-S lenzen op gebruiken
En ja, de 1D Mark drie is natuurlijk het neusje van de zalm
Maar is de meerprijs wel te rechtvaardigen ten op zichten van de 5D
Ik besef maar al te goed dat dit een luxe probleem is
Maar toch zou ik U mening graag weten.
Alvast bedankt.
Comment