Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Er zijn ook nog verschilllende kits met deze camera...
D50 zal moeilijk worden, ik heb die zelf enkele weken geleden 2de hand gekocht omdat ie nieuw onvindbaar was... daarna is de D50 nog tijdelijk verkrijgbaar geweest bij Pixmania. Maar misschien heeft hier en daar een lokale winkel hem nog liggen... wie weet...
Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?
Tigra,
Mag ik vragen waar u die tweedehands gevonden hebt? Via een website?
Hoe betrouwbaar zijn die zaken?
Mag ik ook weten hoeveel u betaald hebt?
Thx, grtz
Tigra,
Mag ik vragen waar u die tweedehands gevonden hebt? Via een website?
Hoe betrouwbaar zijn die zaken?
Mag ik ook weten hoeveel u betaald hebt?
Thx, grtz
Hier op 't forum, gekocht van 'n BD'er voor €375 (D50 body ong. 9000 kliks)
Ik denk dat als je hier van iemand 'n toestel koopt, je mag vertrouwen dat het OK is. Al blijft 't aan te raden van even te testen natuurlijk... (Wel best niet van iemand die hier nieuw is en enkel een verkoopannonce zet)
Ik heb afgelopen maandagavond daar de D70S body gekocht. Toen stond ie nog aan 449€.
Aangezien ik familie vlak over de grens in NL heb wonen, heb ik hem daar laten leveren.
Woensdagnamiddag was ie er al.
Doos was van een D70S + 18-70mm kit, maar alles zat er netjes bij (met NL handleiding).
Ze hadden er zelfs een kleine folder bijgedaan van Crumpler tassen, en een klein dankjewel briefje zat er ook bij.
Na de bestelling werd ik ook netjes op de hoogte gehouden ivm de status.
Re: Nikon D50 of D70(s) - Canon EOS 350d. Nieuw nog ergens verkrijgbaar?
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof ClaesBekijk bericht
Levert die winkel ook in België? Ik vind dat nergens terug op hun site...
Heb het bij wijze van test geprobeerd, want ik vond ook niets terug op hun website.
En het kan, ze vragen wel € 23,.. verzendkosten voor verzending naar België.
Comment