Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

batterijpack nikon...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• batterijpack nikon...

een klein vraagje aan de gebruikers van een extra handgrip/batterypack voor CP5700: is dit (op vlak van energie) zijn geld waard, dus kan je veel meer foto's maken hiermee, of scheelt het niet veel (gesteld dat je dus een goed set batterijen erin steekt )
    alvast bedankt voor de reply-kes
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

Drosera,

Ik heb de batterygrip al enkele maanden en ben er zeer tevreden over. Ik kan er 250 a 300 foto's mee nemen. Eigenlijk een ganse dag intens fotograferen. Veel hangt natuurlijk af van de capasiteit van de batterijen. Ook moet je er op letten dat deze batterijen een tijdje moeten "roderen" voordat ze maximaal kunnen presteren.

Een minpuntje is dat sommige batterijen geen contact maken met de contactpunten in de grip, maar wie een beetje handig is kan dit snel en eenvoudig oplossen.

Groeten,
    Bert
    Groeten,
    Bert

Comment

Volledig akkoord met Bmattern.
      Ik heb nog wel altijd een extra setje bij
      De kontaktjes in de grip een klein beetje meer plooien met een kleine schroevendraaier zal iedereen wel kunnen zekers
      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Wil je er goedkoop aankomen dan zou ik de Batterypack bij provantage.com bestellen ($ 107,04) omgerekend naar de huidige koers en inclusief vervooerskosten ($45) douanerechten en btw betaal je voor een zending naar Nederland circa € 176,-. De bottleneck zit in de vervoerskosten. Als je 2 batterypacks besteld reduceer je de vervoerskosten al aanzienlijk. Zelf overweeg ik om aldaar één of meer te bestellen, maar zoek ik nog naar medebelangstellenden. Heeft iemand trouwens ervaring met de aanbieder voornoemd? Ze komen betrouwbaar over, maar ervaring is de beste leerschool.
        Nikon CP 5700 / 2 x Apacer 256 Mb / blijf oefenen.

Comment

<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Beste sased,
          Ben geinteresseerd voor die prijs. Ben al een tijdje aan het uitkijken naar prijzen.Heb geen ervaring met de aanbieder. Ben trouwens nog steeds in blijde verwachting van een aantal zaken (+/- 90 €), besteld en reeds betaald bij Nextphoto, en zogezegd onderweg.
          Groetjes, Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Originally posted by sased
            Wil je er goedkoop aankomen dan zou ik de Batterypack bij provantage.com bestellen ($ 107,04) omgerekend naar de huidige koers en inclusief vervooerskosten ($45) douanerechten en btw betaal je voor een zending naar Nederland circa € 176,-. De bottleneck zit in de vervoerskosten. Als je 2 batterypacks besteld reduceer je de vervoerskosten al aanzienlijk. Zelf overweeg ik om aldaar één of meer te bestellen, maar zoek ik nog naar medebelangstellenden. Heeft iemand trouwens ervaring met de aanbieder voornoemd? Ze komen betrouwbaar over, maar ervaring is de beste leerschool.
            Mag ik misschien even deze link aanreiken
            hier kan je die batterypack kopen voor 140€, dus veel prijsverschil met states zal er dan niet meer opzitten, en die winkel ligt vlak achter Aachen....
            http://www.topfoto-online.de/
            mvg,
            Bert
            D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

Comment

Mag ik misschien even deze link aanreiken
              hier kan je die batterypack kopen voor 140€, dus veel prijsverschil met states zal er dan niet meer opzitten, en die winkel ligt vlak achter Aachen....
              http://www.topfoto-online.de/

[/quote]

Hulde Dosersa, jij hebt gewonnen. Nog iemand die lager biedt?! Inkoop in Duitsland geeft ook geen probleem met btw of omzetbelasting, dus dat is een bijkomend voordeel.

Comment

Betaal je gewoon 140 euro bij ontvangst? Ga je het pakket afhalen bij de post als je tijdens de dag niet thuis bent? Ik heb totaal géén ervaring met online kopen...
                Nikon CP5700

Comment

Originally posted by krikke
                  Betaal je gewoon 140 euro bij ontvangst? Ga je het pakket afhalen bij de post als je tijdens de dag niet thuis bent? Ik heb totaal géén ervaring met online kopen...
                  Vergeet niet de verzendkosten! 140 euro is de aanschaf, er komt nog ongeveer 10% bij aan verzendkosten. In groepsverband aanschaffen bij Provantage kan aldus lonen.

Comment

Working...
                  X