Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon S 50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon S 50

heeft er al iemand een een Canon S50 in bezit?
    op de site http/www.mediaran.de is hij te koop voor 611€
    heb een mail gestuurd wanneer leverbaar maar tot nu toe nog geen antwoord

prijs is weeral gezakt en staat nu 587€ op www.mediaran.de
    heb even in de search opgezocht en ja er zijn een aantal mensen die bij deze shop al besteld hebben en tevreden zijn. Zelf zou ik het ook wel willen 'riskeren' maar ik denk toch dat ik hem persoonlijk ga afhalen dan ben ik zekerder en kan ik hem testen alvorens te betalen. dus ik ga ze ook maar is een mail sturen om te zien of ze in stock zijn maar moest ik hem hier in België aan ongeveer dezelfde prijs vinden dan zou ik hem hier toch kopen zenne; maar da zal wel nie.

heb jij eigenlijk een mailtje teruggekregen van mediaran kawe???
    CANON G3 - 2x 256MB CF Transcend + 32MB CF Canon - Lowepro D-Res 25AW tas

Comment

Heb de S 50 en een CF kaart van 128MB besteld op 15/04.Tot nu toe nog niets ontvangen,maar het is nu wel een slechte periode met Pasen (banken zijn toe en verlengd WE)
      S 50 587 €
      128 CF 37 €
      vervoer 15 €

Ik vind bet wel nogal ver voor af te halen is heen en terug bijna 1000 km

Comment

laat maar iets weten wanneer je hem hebt; kben curieus want ik wil ook een S50 bestellen tegen dat ik op vakantie ga (14 juli). Dus als ik hem een weekje op voorhand heb is het goed voor mij; hopelijk zijn de prijzen dan nog een beetje gezakt

greets

Comment

Heb vandaag gebeld.Zou hem einde van de week moeten hebben dus afwachten

Comment

In welke taal verloopt de communicatie aan de telefoon? Spreken ze nederlands of engels of is het te doen in hun moedertaal namelijk het duits? ik wil gewoon alles weten als je hem hebt hé; in verband met welke garantiekaart er bijzit; taal van de gebruiksaanwijzing; kwaliteit van verpakking bij verzending etc...

Hopelijk heb je hem op het einde van deze week zodat ze hun belofte nakomen want dit is wél de goedkoopste shop voor de Canon S50 (op dit moment hé )

greets

Comment

Is zojuist toegekomen.
              Verpakking is goed.je kan niet zien dat er fototoestel inzit.
              de garantie is een Europese garantie en de soft is Engels (geen Ned.)ik weet niet als je hem hier koopt of de soft in Ned is.
              De gebruiksaanwijzing is wel in Duits maar heb reeds de Engelse versie gedownload.
              Het best gebruik je Engels als je kontakt neemt zowel e-mail als telefoon.
              Vond 1 ding spijtig,de doos zat zo in de brievenbus er was de hele dag iemand thuis ik weet dus niet wie het gebracht heeft,is wel verstuurd met de Duitse Post.
              Je moet normaal iets aftekenen voor ontvangst heb dat dus niet gedaan(kan altijd zeggen niet ontvangen !!!!!?????)
              batterij is nu aan het opladen

Comment

Working...
              X