Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D - de leveringen - update 25.06

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook ik vind het maar flouwtjes om geen geduld op te brengen en men afgehaakt om elders een 10d gaan kopen.
    De meeste had nog een camera om hun hobby te kunnen beoefenen, kijk naar mij ik zit al anderhalf jaar te watertanden naar jullie foto's en heb moeten sparen om een degelijke camera als de 10d met een goede (L)lens te kunnen aankopen, na zoveel maanden te moeten wachten neem ik de wachttijd op de 10d er wel bij, zelfs al heb ik de 10d direct kunnen aankopen voor 1900€, toch haakte ik niet af uit respect voor jaja en de bd spirit en ook omdat ik iemand ben die belofte's houd.

    digiron

    Comment


    • Originally posted by digiron
      Ook ik vind het maar flouwtjes om geen geduld op te brengen en men afgehaakt om elders een 10d gaan kopen.
      spijtig...ik was anders weer graag een plaatske opgeschoven
      Groeten
      Eddy

      Comment


      • Comment



        • spijtig...ik was anders weer graag een plaatske opgeschoven
          Groeten
          Eddy
          Geen probleem Eddy, volgende week sta jij op nummer 1 te blinken
          Sorry, blijkbaar een pijnlijk verhaal!

          Comment


          • Originally posted by tilde
            Geen probleem Eddy, volgende week sta jij op nummer 1 ...
            volgende week al? Das een probleem dan ben ik er niet...
            Liever nog een weekje wachten als het kan
            Groeten
            Eddy

            Comment


            • Originally posted by Phille


              ..., en laat ons eerlijk zijn, België is slechts een speldekop op de wereldkaart, er zullen er niet teveel slaap over verliezen als er hier enkelen onrustig zitten te worden.

              Afin, tegen midzomer is het hier waarschijnlijk een 10D overrompeling

              Om eerlijk te zijn: we zijn dan wel klein, maar economisch gezien niet te verwaarlozen. Het zou me bijvoorbeeld niet verwonderen dat Canon hier minstens even goed verkoopt als in een land als Spanje, dat weliswaar een 40-tal miljoen inwoners heeft maar economisch achterophinkt.

              In dat opzicht hebben we toch wel beter verdiend, vind ik.

              Frank

              Comment


              • Frank ik denk dat je Spanje over het algemeen serieus onderschat.
                bv op Tenerife, ik vermoed dat daar in 1 straat (bv los Americas) op één dag meer digitale toestellen verkocht worden dan op een ganse week in België. Bovendien als je een type niet onmiddelijk kan vinden zorgt men er wel voor dat je het 's anderdaags hebt. En er valt ook nog serieus te onderhandelen over prijzen.

                Comment


                • In Italie zullen ook wel veel digicams worden verkocht, maar de Canon 10D is daar nog niet (overal) bij: In grote fotozaak in Florence hing wel een bordje met de aankondiging Canon D10 Novita (ja, D10! ), maar cam was toch nog niet in de zaak.
                  Omdat ik wilde zien om ter plekke een 15-30mm groothoek aan te schaffen, liep ik met de 10D om mijn nek naar binnen. De verkoper keek me wel een beetje vreemd aan, maar hij durfde niet vragen om de 10D even aan te raken

                  Misschien hadden ze daar ook wel een goedkope actieprijs in gedachten, en zijn ze door Canon Italie in de ban gedaan. Who knows?

                  (ze hadden overigens geen groothoeken in voorraad, weinig Canon-lenzen eigenlijk... heb het groothoekprobleem dan maar anders opgelost, zal topicje posten

                  Comment


                  • Dat is heel goed nieuws !

                    Verdorie, nu heb ik donderdag en vrijdag een opleiding van het werk en dat gaat vrijdag lang duren én ik ben dan niet bereikbaar.
                    FL kan wel iets op mijn voice-mail zetten, dan kan ik zaterdagvoormiddag langs gaan.

                    Met dien verstande dat ze vrijdag geleverd worden natuurlijk.

                    Jaja, alleszins bedankt voor dit prachtig initiatief, jammer dat Canon het zo heeft laten afweten, maar zoals ik reeds in een vorige post zei, voor mij was de datum van levering niet zo enorm belangrijk.

                    Gert
                    Gert 5D mark III

                    Comment


                    • De 10 D ... of ook de 28/135 Lens ????

                      Comment


                      • Leuk vooruitzicht
                        Bedankt Jaja voor de info

                        Comment


                        • Haai,

                          1° geweldig forum dit felies

                          dan,

                          ben al een tijdje aan't ogen naar een 10D (heb nu een EOS1000FN en een simpele finepix 2400Z). Blijkbaar zit er nogal wat verschil in rpijs van de ene plaats tot de andere.

                          Hier lokaal betaal je simpel €2200
                          op http://www.tweakers.net/pricewatch/54347 ziet het er al een stuk leuker uit, maar das dan wel in NL en misschiens enkel online te bestellen.

                          Deze ( http://shopping.goudengids.be/eshop/template/28/subdept.asp?sid=7722&preview=&level1=1&level2=1&di d=9 ) werd hier ook vernoemt en is voor mij toch al wat dichter bij en is toch nog altijd beters dan €2200 (wel naar beneden scrollen en niet bij het plaatje blijven hangen )

                          Weet iemand misschien nog betere adressen (dus onder de €1850) ??

                          Perrush
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • Vandaag mijn canon 10D afgehaald
                            Bedankt aan jaja die deze samenaankoop mogelijk maakte
                            Ook een grote pluim voor Foto Limburg die het mogelijk maakte om vandaag op zondag deze te mogen afhalen

                            Comment


                            • Ha!
                              Zijn ze er dan??

                              Comment

                              Working...
                              X