Ik heb me een multislot CF/SM/MMC/MS/SD usb cardreader aangeschaft.In de gebruiksaanwijzing staat eerst de driver te installeren ,pc terug op te starten ,en daarna de usb kabel in te pluggen.
Wanneer is dan ga kijken bij apparaatbeheer ,staat er bij usb controllers en uitroepteken bij usb device wat wijst op een probleem.
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd .
Wanneer ik dit dan terug installeer ,met behulp van mijn win 2000 cd rom ,en heb ook al geprobeerd via windows update .
Wordt weergegeven dat de installatie geslaagd is ,en daar na het volgende " de installatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegeven voor dit apparaatexemplaaré"
Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen .
Graag hulp .
OS Windows 2000
Wanneer is dan ga kijken bij apparaatbeheer ,staat er bij usb controllers en uitroepteken bij usb device wat wijst op een probleem.
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd .
Wanneer ik dit dan terug installeer ,met behulp van mijn win 2000 cd rom ,en heb ook al geprobeerd via windows update .
Wordt weergegeven dat de installatie geslaagd is ,en daar na het volgende " de installatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegeven voor dit apparaatexemplaaré"
Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen .
Graag hulp .
OS Windows 2000
Comment