Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-10 aan stuntprijs !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus E-10 aan stuntprijs !!!

Hallo,

Ik volg al een aantal weken dit forum omdat ik zelf ook op zoek ben naar een degelijke digitale camera. Ik heb pas vernomen van een collega op het werk die zaterdag in Aken geweest is dat er een actie loopt op de E-10.
    Blijkbaar zou je hem kunnen kopen aan een prijs van 995 euro. Jammer genoeg kende hij niet de naam van de winkel of de straat. Is er iemand onlangs in Aken geweest ?? Ik dacht om een Canon G2 te kopen maar nu twijfel ik toch door deze prijs. Wat suggereren jullie ?

Hmmm, moeilijke vraag - beide toestellen hebben hun sterke en zwakke punten. Je gaat hier waarschijnlijk zoveel Canon-stemmen als Olympus stemmen horen....
    Print eventueel eens een zij-aan-zij vergelijking uit op Dpreview. Doe Belgiumdigital eens een search op beide namen of op dingen die je met die toestellen wenst te doen. Voor Olympus kan ik je alvast zeggen dat hun accessoires erg prijzig zijn, voor Canon weet ik het zo niet. Filters e.d. zullen bij Oly ook wel duurder zijn, vanwege de grote lensdiameter/ 62 mm. Maar 995 euro voor een E-10 is natuurlijk héél verleidelijk....

Marc

" Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)

Edited by - marc on 04 March 2002 14:19:09

Edited by - marc on 04 March 2002 14:19:50
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Misschien eens aan Jaja vragen, die kent beide toestellen en kan er misschien iets nuttigs over vertellen.
      Ik heb zelf nog nooit een E-10 in mijn handen gehad, laat staan er een foto meegenomen.
      Het is wel een aanlokkelijke prijs...

Edited by - jakke on 04 March 2002 20:11:40

Comment

Wij hebben de ganse namiddag zitten zoeken en hebben de naam en zelfs de website van die winkel gevonden, nl. www.profoto-aachen.de. Het is inderdaad aan die glazen kubus. Maar het gekke is dat de prijs die op de website vermeld staat 1599 euro is en met een E 10 Kit incl WCON-08/TCON-14 1679 euro.
        Ik heb nu een mailtje gedaan naar daar om te kijken of er nu een aktie op is of niet. Ik houd jullie op de hoogte. Prijs van de Canon G2 is er 989 euro of 1275 euro met 1 gB microdrive.

Comment

Trek je de prijs van de TCON en de WCON eraf, dan kom je inderdaad ongeveer aan die prijs ! Beslist Jaja eens raadplegen, want dit is een zeer aanlokkelijk bod...

Comment

Ik zou zelfs de kit durven te overwegen - vroeg of laat koop je TOCH wat glas bij....

Marc

" Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

Comment

Working...
            X